پیشرفت چلسی در مسیر جذب بازیکن ملی‌پوش انگلیسی

پیشرفت چلسی در مسیر جذب بازیکن ملی‌پوش انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی یک قدم به جذب ملی‌پوش انگلیسی وستهام نزدیک‌تر شده‌است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میرر، چلسی در تعقیب دکلان رایس پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌است. ملی‌پوش انگلیسی پیشنهاد قرارداد هشت ساله وستهم یونایتد را رد کرده است. این بازیکن 23 ساله دو سال از قراردادش باقی مانده‌است و هدف آبی‌ها در آستانه تابستان است.

رایس در چند فصل اخیر برای وستهام عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌است و در این فصل چکش‌ها را برای رسیدن به رتبه ششم لیگ برتر هدایت می‌کند. با این حال، هافبک انگلیسی می خواهد تابستان امسال باشگاه فعلی خود را به مقصد تیمی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا ترک‌کند.

توماس توخل مشتاق است که خط هافبک خود را تقویت کند، بنابراین رایس می تواند یک گزینه فوق‌العاده برای ترکیب تیمش باشد. سرمربی آلمانی همچنین برای جانشینی انگولو کانته که از 30 سالگی گذر کرده‌است برنامه‌ریزی می‌کند. رایس همچنین می‌تواند جایگزین بلندمدتی برای هافبک 31 ساله فرانسوی باشد.

با این حال، وستهام همچنان بر این موضوع تاکید دارد که این بازیکن 23 ساله تابستان امسال باشگاه را ترک نخواهدکرد. چکش‌ها تمام تلاش خود را برای حفظ دارایی ارزشمند خود انجام می‌دهند. با این حال، رایس اکنون سه پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرده است.

وستهام برای بازیکن انگلیسی تیمش مبلغ 150 میلیون پوند را تعیین کرده‌است، تا بتواند با مشتریان او مقابله کند. توخل علناً ادعا کرده است که چلسی نمی تواند این مبلغ را بپردازد، اما آبی‌ها همچنان برای بازیکن سابق خود در رقابت هستند. منچستریونایتد نیز به همراه منچسترسیتی، رایس را زیر نظر دارد.

9719