نتایج هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان/ بالای جدول همچنان بدون تغییر

نتایج هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان/ بالای جدول همچنان بدون تغییر

پایگاه خبری فوتبالی- در پایان این هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، بالانشینان جدول به پیروزی رسیدند تا جایگاه تیم‌ها دست نخورده باقی بماند.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از ساعت 17:30 امروز با برگزاری پنج دیدار همزمان وارد هفته هجدهم شد و در این هفته تیم‌های بالا و پایین جدول به مصاف یکدیگر رفتند.

فاصله امتیازی کم در میان تیم‌ها باعث شده تا بازیکنان هر هفته با جدیت به زمین بازی بروند و عملکرد خوبی از خود بجا بگذارند. مطالبه‌ای که سال‌هاست اهالی فن برای پویایی لیگ برتر بر آن تأکید دارند.

کیان نیشابور 1-زارع باتری سنندج 1/ شارژ باتری‌سازان در مشهد تخلیه شد

سفر دور و دراز نماینده کردستان به وسیله قطار تا نیشابور، حسابی شاگردان فاطمه صادقی را خسته کرد. زارع باتری که هفته گذشته از سد پالایش گاز گذشته بود، برای پیروزی در یک دیدار خارج از خانه انگیزه زیادی داشت اما در نیمه نخست حملات دو تیم بی‌نتیجه ماند و کار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم کیانی‌ها رو به بازی تهاجمی آوردند اما برخلاف جریان بازی این زارع باتری بود که به گل رسید. اما این پایان کار در این بازی نبود و تیم کیان توانست کار را به تساوی بکشد و بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد. زارع باتری با این تساوی، به رده هفتم جدول سقوط کرد. کیان نیز با 13 امتیاز به جایگاه نهم جدول تکیه زد.

خاتون بم5 -همیاری آذربایجان غربی0 / تثبیت صدرنشینی با سه امتیاز

تیم خاتون که با فاصله دو امتیازی از شهرداری سیرجان در صدرجدول حضور دارد، با جدیت بسیاری به مصاف رقبا می‌رود. شاگردان مرضیه جعفری که سرنوشت قهرمانی را در دستان خود می‌بینند، با کوچکترین غفلت صدرجدول را از دست خواهند داد و بدین ترتیب با تمام قوا در این بازی حاضر شدند. خاتونی‌ها در نیمه نخست سه بار دروازه همیاری را بازکردند تا کار حریف در همان 45 دقیقه ابتدایی یک‌سره شود. در نیمه دوم هم زردپوشان کرمانی 2 بار دیگر به گل رسیدند تا با یک برتری قاطع 5 بر صفر به حضور خود در بالاترین نقطه جدول با 49 امتیاز تداوم ببخشند. همیاری نیز با 11 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

پالایش گاز ایلام1 -ملوان بندرانزلی 3/ سه گل و سه امتیاز سوغاتی غرب کشور

مصاف دو تیم میان جدولی جذابیت‌های خاص خود را داشت. پالایش که هفته گذشته دربی کُردزبانان لیگ را به زارع باتری واگذار کرده بود، برای جبران مقابل ملوان حاضر شد اما در نیمه نخست با نتیجه 3-1 بازی را به انزلی‌چی‌ها واگذار کرد. در نیمه دوم شاگردان ندا عزیزپور برای جبران به میدان آمدند اما هرچه زدند به در بسته خود رو این نیمه گلی برای هیچ یک از دو تیم دربر نداشت. ملوان با این پیروزی 30 امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت. پالایش نیز با 18 امتیاز به جایگاه هشتم جدول تیکه داد.

هیأت فوتبال البرز1-شهرداری سیرجان8/ سبزپوشان، برنده بازی بزرگ هفته

گل سرسبد بازی‌های این هفته بسیار مهیج آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی با برتری سیرجانی‌ها همراه بود. در عین اینکه خوش‌بین ترین هوادار شهرداری هم خیال این نتیجه را نداشت، سبزپوشان نیمه نخست را با برتری 4 بر صفر به رختکن رفتند. در نیمه دوم نیز شاگردان مریم جهان‌نجاتی 4 بار دیگر به گل رسیدند و تیم البرز فقط یک گل خورده را جبران کرد تا بازی با نتیجه 8-1 به پایان برسد. شهرداری با این پیروزی 47 امتیازی شد و پشت سر خاتون 49 امتیازی در رده دوم قرار گرفت. نماینده البرز نیز پس از این باخت 30 امتیازی و در رده پنجم باقی ماند.

سپاهان اصفهان 17-ملی پوشان شهرکرد 1/ سه امتیاز دلچسب با چاشنی تفاضل گل

تیم ملی پوشان که هفته قبل با یک شکست سنگین مقابل ذوب آهن، اصفهان را ترک کرد؛ در این هفته هم دوباره به این شهر آمد تا با سپاهان صف‌آرایی کند. همانطور که انتظار می‌رفت، شاگردان بیان محمودی برای روز مبادا هم که شد با تمام قوا مقابل قعر نشین جدول به میدان رفتند و توانستند این بازی را با نتیجه 17 بر 1 برنده از زمین خارج شوند. این درحالی است که گل اول بازی را هم تیم ملی پوشان به ثمر رساند اما در ادامه اینگونه از سوی سپاهانی‌ها جریمه شد. سپاهان با این برد 44 امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. نماینده شهرکرد در پایین‌ترین رده جدول باقی ماند.

1377