تن هاگ روی دستان ستارگان آژاکس پیش از آمدن به منچستریونایتد(عکس)

تن هاگ روی دستان ستارگان آژاکس پیش از آمدن به منچستریونایتد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ قرار است از ابتدای فصل آینده هدایت منچستر یونایتد را بر عهده بگیرد و هواداران شیاطین سرخ بی صبرانه منتظرند تا ببینند که شیوه کار و عملکرد اریک تن هاگ در منچستر یونایتد چگونه خواهد بود چرا که منچستر یونایتد در حال حاضر و با هدایت رالف رانگنیک تبدیل به یک تیم بحران زده شده است که حتی سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست نیاورده است.

به گزارش فوتبالی، اما اریک تن هاگ که سرمربی آژاکس آمستردام است، در این تیم خوش می درخشد و توانست قهرمانی آژاکس را در این فصل از رقابت های لیگ هلند قطعی کند و آژاکسی ها پس از این اتفاق جشن قهرمانی گرفتند و از سرمربی خود یعنی اریک تن هاگ تشکر کردند. تن هاگ روی دست های بازیکنان آژاکس قرار گرفت و به بالا انداخته شد و بدین ترتیب بازیکنان آژاکس با سرمربی محبوب خود جشن گرفتند. تن هاگ در آژاکس عملکرد درخشانی داشته است. او در فصل 2018/19 توانسته بود رئال مادرید و یوونتوس را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند و به همراه آژاکس به نیمه نهایی برسد.

اکنون تن هاگ پیش از آمدن به منچستر یونایتد روز های خوبی را در آژاکس سپری کرده است و باید دید که این روز های خوب در منچستر یونایتد هم برای او ادامه خواهد داشت یا خیر.

1470