جانشین تن هاگ مشخص شد؛ کمک مربی سابق بارسلونا

جانشین تن هاگ مشخص شد؛ کمک مربی سابق بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پس از اعلام جدایی اریک تن هاگ و پیوستن این مربی هلندی به منچستریونایتد، تیم اژاکس هم سخت تلاش کرد تا جانشین وی را پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، نشریه تلگراف گزارش داده است که اژاکس تصمیم گرفته است که آلفرد شرویدر مربی 49 ساله بروژ را استخدام کند. آژاکس مبلغ 1.5 میلیون یورو را به عنوان رقم فسخ قرارداد این مربی به تیم بلژیکی خواهد پرداخت.

شرویدر که در فصل 21-2020 دستیار رونالد کومان در بارسلونا بود، در این فصل هدایت بروژ را به عهده گرفته است. شرویدر در دوران فوتبالش در خط هافبک بازی می کرد که در تیم هایی نظیر فاینورد و توئنته بازی کرد اما موفقیت های چندانی نداشت.شرویدر از سال 2009 وارد دنیای مربیگری شده است که در تیم هایی نظیر ویتسه، توئنته، هوفنهایم فعالیت کرده و حتی در فصل 19-2018 دستیار تن هاگ در آژاکس بود. اژاکس در آن فصل فوق العاده ظاهر شد و تا نیمه نهایی چمپیونزلیگ پیش رفت که توانست تیم هایی نظیر یوونتوس و رئال مادرید را حذف کند و حالا شرویدر خودش قرار است که به عنوان سرپرست کادر فنی آژاکس کارش را آغاز کند. بروژ در مسیر قهرمانی در لیگ بلژیک قرار دارد چرا که فعلا در بازیهای پلی آف قهرمانی صدرنشین هستند.

4125