چرخ تراکتور روی کاکل مازنی‌ها می‌چرخد

چرخ تراکتور روی کاکل مازنی‌ها می‌چرخد

پایگاه خبری فوتبالی- سه بازیکن مازندرانی تراکتور با ثبت دو گل و دو پاس گل نقش به سزایی در برد مهم تیمشان مقابل هوادار ایفا کردند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور موفق شد در دیداری که دو بار از حریف تهرانی خود عقب افتاده بود، در نهایت با حمایت هواداران خود کامبک بزند و دوباره در یادگار امام(ره) سه امتیار بازی را کسب کند. اما در این برد نقش مازندرانی‌های تراکتور به وضوح پررنگ تر از بقیه بود، سه بازیکنی که در این مسابقه همه کار کردند. اپیزود آخر ماجرا هم با اجرای رقص مازنی منحصر به فرد کنار تی تی ها های خوشحال و البته فاصله گرفتن از منطقه سقوط جدول به بهترین شکل ممکن خاتمه یافت.

شاید کسی بین تی تی ها پیدا نشود که کسی را جز محمد عباس‌زاده تاثیرگذارترین بازیکن دیدار تیمشان با هوادار بداند. مهاجم قائمشهری دو نیمه بسیار متفاوت را تجربه کرد. نیمه اول با از دست دادن پنالتی - که دومین پنالتی ناموفق عباس‌زاده در این فصل هم محسوب می‌شد – نیمه تلخی برای این بازیکن در روز تولدش بود اما با شروع نیمه دوم، مهاجم کهنه‌کار تراکتور با ثبت دبلی به یادماندنی قلب حاضرین در ورزشگاه را ربود و برخلاف عرف روزهای تولد، صاحب جشن به حاضرین هدیه داد؛ هدیه‌ای که می‌تواند نقش مهمی در ماندن تراکتور در لیگ برتر داشته باشد. مهاجم محبوب مازندرانی با این دو گل، شمار گل هایش در این فصل را به عدد 8 رساند تا با سبقت گرفتن از پیمان بابایی، آقای گل تیمش لقب بگیرد.

از عباس‌زاده که بگذریم باید به هم استانی وی هم که طبق داده‌های آماری دومین بازیکن برتر میدان بود، اشاره‌ای داشته باشیم. محمد آقاجان‌پور که جزو خریدهای نیم فصل پرشورها بود، با ثبت یک گل و یک پاس گل در این دیدار و البته شادی زایدالوصفش همراه با سرمربی ترک تبار در انتهای مسابقه، برای تی تی ها دلربایی کرد. مدافع بابلی با گلزنی در دقیقه 5+45 که بهترین زمان ممکن برای تیمش بود، باعث شد تا تراکتوری‌ها بازنده به رختکن نروند. آقاجان‌پور البته در نیمه دوم یک پنالتی به حریف هم داد اما این پایان کار وی نبود و مدافع بلندقامت قرمزپوشان با ارسال پاس گل پیروزی بخش تیمش، عصر دوشنبه خود و تی تی ها را ساخت.

اما آخرین مازنی خوب تراکتور هم در این دیدار سیدابوالفضل رزاق‌پور مدافع قائمشهری بود که با ارسال پاس گل دوم تیمش به همشهری خود عباس‌زاده و البته نفوذهای متعدد در طول دیدار جزو بازیکنان موثر تیمش بود. رزاق‌پور که پس از چند بازی در پست هافبک دفاعی، دوباره به پست تخصصی خود یعنی دفاع چپ برگشته، توانسته با نفوذهای خود از سمت چپ عملکرد موفقی از خود در فاز هجومی داشته باشد.

گزارش از حامد حاجی محمدی      عکس‌ها از سایت باشگاه هوادار

1997