زنوزی دوباره برای تراکتور دست به جیب شد

زنوزی دوباره برای تراکتور دست به جیب شد

پایگاه خبری فوتبالی- مالک تراکتور علاوه بر پرداخت درصدی از قرارداد بازیکنان، برای کسب نتیجه مناسب هن پاداش هایی در نظر گرفته که تاثیرات مثبتی هم در پی داشته است.

به‌ گزارش فوتبالی، محمدرضا زنوزی مالک متمول تراکتور که این فصل تراکتور را بسیار اقتصادی بست و مدت زیادی دور و بر تیم دیده نمی شد، قبل بازی با مس رفسنجان در دیدار با جمعی از پیشکسوتان تراکتور خبر از ادامه حضورش در تیم داد؛ موضوعی که البته با نظرات متفاوتی در جامعه طرفداری تراکتور رو به رو شد.

اما حالا اینطور که به گوش می‌رسد، جناب مالک در راستای صحبت‌هایش و برای فاصله گرفتن تیمش از منطقه سقوط جدول، دست به جیب شده است. علاوه بر اینکه روز قبل بازی با هوادار اعلام شد تی تی ها بخش دیگری از مطالباتشان را دریافت کرده‌اند، گویا زنوزی برای سه مسابقه اخیر پاداش هم در نظر گرفته است.

گویا تراکتوری ها پس از برد مس رفسنجان و حتی پس از کسب تساوی برابر میزبان خود نفت مسجدسلیمان پاداش‌هایی را دریافت کرده‌اند که حالا با برد مقابل هوادار سومین بار نیز این اتفاق خواهد افتاد. موضوعی که تاثیر خود را روی نتایج تیم محبوب تبریزی در سه هفته اخیر به وضوح گذاشته است.

1997