واکنش کلوپ به پیوستن هالند به منچسترسیتی

واکنش کلوپ به پیوستن هالند به منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول معتقد است که انتقال ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند به منچسترسیتی، استانداردهای جدیدی در فوتبال رقم خواهد زد.

به گزارش فوتبالی، سرانجام پس از ماه‌ها شایعات گوناگون، ارلینگ هالند تیم جدیدش را انتخاب کرد و فصل آینده برای منچسترسیتی و پپ گواردیولا توپ خواهد زد. این ستاره 21 ساله در این فصل برای زنبورها 21 گل در 23 بازی به ثمر رساند و توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی همچون رئال مادرید، بایرن مونیخ، بارسلونا و لیورپول را به خود جلب کند، و در نهایت سیتیزن‌ها توانستند با جلب رضایت او و همچنین پرداخت 64 میلیون پوند برای فسخ کردن قرارداد، هالند را به منچستر بیاورند. 

به نقل از مترو، یورگن کلوپ از زمان حضورش در لیورپول یک رقابت خاص و شدیدی با سیتی و پپ داشته است. او که به تازگی قراردادش را با لیورپول تمدید کرده، راجع به انتقال هالند به سیتی گفت: "من قبلا با آگاهی بر این که پیشرفت سیتی متوقف نخواهد شد، قراردادم را تمدید کردم. پس این موضوع به سیتی ربطی ندارد و ما می‌توانیم سرنوشت خودمان را مشخص کنیم."

"هالند قطعا باعث ضعیف شدن سیتی نخواهد شد. می‌دانم که در لحظه رسمی شدن انتقالش، مردم راجع به پول حرف می‌زنند، اما این ترانسفر، سطح‌های جدیدی در فوتبال رقم خواهد زد."

4416