جواب کنایه آمیز کلوپ به گواردیولا

جواب کنایه آمیز کلوپ به گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول مخالفت خود را با اظهار نظر اخیر پپ گواردیولا ابراز کرد و معتقد است که سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به خاطر حذف از لیگ قهرمانان اروپا، تحت تاثیر قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، در یک هفته گذشته اتفاقات بسیاری برای دو تیم لیورپول و منچسترسیتی رخ داده. در لیگ قهرمانان قرمزها موفق شدند با پیروزی مقابل ویارئال، فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شوند، اما در آن سمت سیتیزن‌ها در حالی که تا دقیقه 90، از رئال مادرید جلو بودند، در نهایت کامبک بدی خوردند تا بار دیگر دست پپ از جام اروپا کوتاه بماند. اما در این هفته، لیورپول بعد از توقفش مقابل تاتنهام، کمی از کورس قهرمانی عقب ماند تا شانس سیتی برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر شود. 

به نقل از مارکا، گواردیولا پس از پیروزی مقابل نیوکاسل اذعان کرد که در انگلستان، همه دوست دارند لیورپول قهرمان لیگ شود و کلوپ در جوابش گفت: "من در شهر لیورپول زندگی می‌کنم و بله در این جا مردم زیادی دوست دارند ما قهرمان شویم، اما در این شهر نیز 50% مردم طرفدار اورتون هستند و دوست ندارند که ما به جام برسیم."

"نمی‌دانم پپ بعد از حذف شدن از لیگ قهرمانان چه حس و حالی داشت. بله آن‌ها شاید بگویند که ما با ویارئال بازی کردیم و سیتی با رئال مادرید. این چیزها اهمیت ندارند. بله ما در سی سال گذشته فقط یک بار قهرمان لیگ شده‌ایم، اما اصلا حس نمی‌کنم که مردم انگلیس بیشتر طرفدار ما باشند."

4416