اتهام اسطوره لیورپول به پپ گواردیولا

اتهام اسطوره لیورپول به پپ گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - جیمی کرگر اسطوره لیورپول معتقد است پپ گواردیولا به فیل فودن اجازه نمی دهد که به بالاترین سطح پتانسیل خود دست پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، کرگر در آخرین برنامه اذعان کرد که سرمربی منچسترسیتی اعتماد کافی به فیل فودن ندارد. فودن یکی از انگلیسی های با استعداد محسوب می شود، اما زیر نظر پپ گواردیولا، نمی تواند به اندازه کافی بازی کند. در حالی که فودن چند فصلی است که خودش را به دنیای فوتبال معرفی کرده و جام های فراوانی برده، اما در فصل گذشته تنها 22 بار از ابتدا فرصت بازی کردن پیدا کرد و در دیدار کامیونیتی شیلد برابر آرسنال، به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد. حالا کرگر معتقد است که رشد و پیشرفت فودن زیر نظر پپ گواردیولا متوقف شده است. 

به نقل از سایت گل، کرگر در مصاحبه با The Overlap گفت: "فیل فودن دیگر یک بازیکن جوان نیست. 3 الی 4 سال پیش معتقد بودیم که او قرار است بهترین بازیکن انگلیس شود. حالا احساس می کنیم که جود بلینگام به این عنوان دست یافته و تیم ملی انگلیس حول محور او ساخته می شود. فودن نه در انگلیس و نه در منچسترسیتی، فرصت بازی کردن پیدا می کند. گوندوغان و محرز رفته اند و حتی دی بروینه مصدوم است، اما باز هم به فودن فرصت بازی کردن نمی رسد."

4416