درگذشت بازیکن سابق آژاکس در سن 29 سالگی

درگذشت بازیکن سابق آژاکس در سن 29 سالگی

پایگاه خبری فوتبالی - جودی لوکوکی ستاره سابق آژاکس و تیم ملی کنگو در سن 29 سالگی درگذشت.

به گزارش فوتبالی، وینگر سابق فوتبال هلند با آژاکس سه بار قهرمان لیگ شد و در ماه فوریه از باشگاه توئنته پس از مصدومیت طولانی از ناحیه زانو و مشکلات خارج از زمین فوتبال جدا شد. دلایل مرگ وی هنوز اعلام نشده اند اما درگذشت وی باشگاه های سابقش را شوکه کرد و به او ادای احترام کردند. وی سیزده بازی هم در تیم ملی کنگو بین سالهای 2015 تا 2019 انجام  داده بود.

باشگاه توئنته در پیامی نوشت:" باشگاه شوکه شده و از این اتفاق غم انگیز به شدت ناراحت است. باشگاه توئنته با عزیزان وی ابراز همدردی می کند و به او در این فقدان بزرگ روحیه می دهد."

آژاکس نیز در پیامی به لوکوکی ادای احترام کرد. این بازیکن که در سال 1992 در منطقه کیندو در زئیر متولد شده بود، به همراه خانواده اش پس از اولین جنگ کنگو به هلند مهاجرت کرده بود و در آمستردام بزرگ شده بود. وی در سال 2003 وارد آکادمی آژاکس شد و در این تیم پیشرفت کرد تا این که در سال 2011 اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان آژاکس داشت و سه با رهم فاتح لیگ هلند شد که بهترین عملکردش در فصل 13-2012 بود. وی در فصل 14-2013 راهی کامبور شد و بعد از آن در زووله توپ زد و حتی در مقطعی در تیم لودگورتس در لیگ بلغارستان بازی کرد.

4125