روسونری یک قدم دیگر به اسکودتو نزدیک‌تر شد

روسونری یک قدم دیگر به اسکودتو نزدیک‌تر شد

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در دیدار خارج از خانه مقابل هلاس ورونا با نتیجه سه بر یک پیروز شد تا با دو امتیاز بیشتر نسبت به اینتر، به صدر جدول بازگردد.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم‌های لاتزیو و میلان از چهارچوب هفته سی و ششم سری آ ایتالیا، در استادیوم مارک آنتونیو بنتگودی مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که روسونری با 77 امتیاز در رده دوم و ورونایی‌ها با 52 امتیاز در جایگاه نهم قرار داشتند. استفانو پیولی به خوبی می‌دانست که برای ماندن در صدر جدول و فشار گذاشتن روی اینتر، باید در این دیدار به پیروزی می‌رسید.

در نیمه اول روسونری بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می‌توانست به گل برسد و در دقیقه 17 نیز به این هدف رسید، اما VAR گل ساندرو تونالی را مردود اعلام کرد تا ورونا در دقیقه 38 با ضربه داوید فارایونی به گل برسد. در آخرین ثانیه‌های نیمه اول ساندرو تونالی حساب کار را یک بر یک کرد تا میلان حداقل بازنده به رختکن نرود. 

میلان در نیمه دوم نیز بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و این بار موفق شد در دقیقه 49 باز هم توسط تونالی به گل دوم برسد. پس از این گل ورونا کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت، اما آن‌ها نتوانستند بهره‌ای از فرصت‌های خود ببرند و در دقیقه 86 الساندرو فلورنزی تیر خلاص را زد تا میلان با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. 

4416