هوادار سپاهان مرز‌های عشق به فوتبال را جابه‌جا کرد (عکس)

هوادار سپاهان مرز‌های عشق به فوتبال را جابه‌جا کرد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- خوشحالی طرفدار سپاهان که با صندلی چرخدار در ورزشگاه نقش‌جهان حاضر شده بود در فضای هواداری این تیم وایرال شده است.                                    

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شاید وقتی خبر بازگشایی درهای نقش‌جهان به روی تماشاگران فوتبال منتشر شد، هیچکس به اندازه این جوان سپاهانی خوشحال نشده بود.
هواداری که در سخت‌ترین شرایط ممکن با ویلچر روی سکوهای نقش‌جهان حاضر شده بود تا بازی تیم محبوبش را از نزدیک ببیند.

او ترجیح داده با صندلی چرخدار روی سکوهای اصلی رفته و بدون اینکه از امکانات معلولان در ورزشگاه استفاده کند و بخواهد از کنار زمین بازی را تماشا کند، نمایش تیمش را در بین سایر تماشاگران به نظاره بنشیند.

اگر چه لحظه‌ای که گولسیانی تک گل سپاهان را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حسینی کرد از چشم او جا ماند چرا که به‌دلیل نشسته بودن نسبت به تماشاگرانی که از جایشان بلند شده بودند قد کوتاه‌تری داشت، اما فریاد شادی و هیجانی شدنش برای هوداران سپاهان از دیدن حلقه شادی گل بازیکنان تماشایی‌تر بود. لحظاتی که نشان می‌داد عشق به فوتبال تا چه اندازه بی حد و مرز است که می‌تواند این هوادار را به تحمل کردن این همه رنج و سختی برای دیدن بازی تیمش از نزدیک ترغیب کند‌.

با این حال انتظار می‌رود باشگاه سپاهان نیز در راستای احترامی که همواره به هواداران خود نشان داده، در دیدارهای آتی این تیم جایگاه ویژه‌ای برای هواداران خاص خود در نظر گرفته و در همان مسیر حرفه‌ای که پیش از این نیز پیش‌رو نسبت به دیگر باشگاه‌ها بوده، اقدام کند.

9719