غیررسمی؛ ستاره مراکشی آژاکس به بایرن‌مونیخ پیوست

غیررسمی؛ ستاره مراکشی آژاکس به بایرن‌مونیخ پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های مختلفی طی روزهای گذشته اعلام کردند که کار انتقال مدافع ملی‌پوش مراکشی باشگاه آژاکس به جمع باواریایی‌های آلمان تقریبا تمام شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان برای تقویت سمت راست خط دفاعی تیم خود به دنبال جذب و به خدمت گرفتن نصیر مزراوی، مدافع راست تیم ملی فوتبال مراکش از تیم هلندی آژاکس آمستردام بودند که به نظر می‌رسد این انتقال نهایی و تمام شده می‌باشد.

در روزهای گذشته چندین رسانه و خبرنگار معتبر حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا از تکمیل پروسه انتقال نصیر مزراوی به باشگاه بایرن مونیخ آلمان خبر داده‌اند.

بر این اساس، نصیر مزراوی حتی بخشی از معاینه پزشکی اش را نیز به پایان رسانده و بایرن مونیخ به زودی خبر جذب این بازیکن را رسما اعلام خواهد کرد.

انتظار می‌رود که این بازیکن بیست و چهار ساله در بایرن مونیخ سالانه هشت میلیون یورو ناخالص درآمد داشته باشد که کمتر از آن‌چه قبلا گزارش شده می‌باشد.

پروسه انتقال رایان گراونبرخ، دیگر بازیکن آژاکسی مد نظر مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان اما پیشرفت چندانی نداشته است. مشکل اصلی در این زمینه، به مسائل مالی و اقتصادی مربوط است و سران باشگاه آلمانی بایرن مونیخ قصد افزایش چند میلیونی پیشنهاد خود برای خرید و به خدمت گرفتن رسمی رایان گراونبرخ را ندارند.

9404