تصمیم درباره آکادمی پرسپولیس/ خلیلی می‌ماند یا پنجعلی می‌آید؟

تصمیم درباره آکادمی پرسپولیس/ خلیلی می‌ماند یا پنجعلی می‌آید؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا محسن خلیلی در آکادمی باشگاه پرسپولیس ماندگار خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، آکادمی باشگاه پرسپولیس هیچ‌وقت شبیه آکادمی باشگاه‌های بزرگ حتی در ایران نبوده و حالا که حدود یکسال از حضور تقریبا موفق محسن خلیلی در این بخش از باشگاه پرسپولیس می‌گذرد ظاهرا برخی به دنبال تغییر او هستند.

 در حالی که تا سال گذشته محمد پنجعلی در رأس کار بود و به عنوان مسئول آکادمی فعالیت می‌کرد بارها از بی‌محلی مدیران باشگاه و عدم تخصیص بودجه و امکانات مناسب برای تیم‌های پایه می‌گفت، مدیران وقت باشگاه (جعفر سمیعی) تصمیم گرفتند پنجعلی را برکنار کرده و محسن خلیلی جایگزینش شد، حال پس از روی کار آمدن درویش گفته می‌شود پنجعلی به دنبال بازپس گرفتن جایگاه خود در آکادمی این باشگاه است.

هر چند خلیلی تجربه‌ای در تیم‌های پایه نداشت اما در شروع کار برنامه‌ریزی کرد و طبق یک برنامه مدون پیش رفت تا جایی که اتفاقات مثبتی در تیم‌های پایه پرسپولیس افتاده و دیگر مثل گذشته تیمهای پایه پرسپولیس زنگ تفریح لیگهای پایه نیستند. اتفاقاتی که نمونه‌اش هرگز در این تیم‌ها و آکادمی باشگاه پرسپولیس رخ نداده بود و برای همه از جمله بازیکنان و مربیان، هواداران و رسانه‌ها تازگی دارد.

آکادمی باشگاه پرسپولیس تا همین فصل قبل تقریباً هیچ چیزی نداشت ، نه چرخه بازیکن‌سازی چرخید نه نتایج در حد نام و شأن باشگاه پرسپولیس بود، نه حضور این چهار تیم در رده‌های مختلف عایدی ویژه‌ای مثل معرفی بازیکن به تیم‌های ملی پایه داشت، در بحث امکانات هم که همه چیز در پایین‌ترین شکل ممکن بود، زمین تمرین در بدترین ساعت ممکن برایشان رزرو می‌شد و خبری از تغذیه مناسب نبود.

برخی معتقدند اتفاقات خوبی در آکادمی افتاده و محسن خلیلی پس از یکسال توانسته تا حدودی این مشکلات آکادمی باشگاه پرسپولیس را با کمک مدیران باشگاه حل کند و جانی دوباره به تیم‌های پایه ببخشد. 

گفته می شود محمد پنجعلی که در گذشته همواره از شرایط آکادمی ناراضی بود حالا به دلیل ارتباط خوبی که با رضا درویش دارد به دنبال بازگشت به آکادمی پرسپولیس است و در این بین سعی کرده از طریق پیشکسوتان درویش را به تغییرات در راس آکادمی قرمزها راضی کند.

محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس که روز پنجشنبه به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد در واکنش به تغییرات در آکادمی پرسپولیس اعلام کرد: " یکسری برنامه‌ها از سوی افراد مختلف خواستار حضور در رأس آکادمی باشگاه آمده که تمام این برنامه‌ها بررسی شده و به احتمال زیاد در این هفته درباره ماندن یا جایگزینی محسن خلیلی در این پست تصمیم‌گیری می‌شود."

باید منتظر ماند و دید در ادامه آیا مدیران باشگاه پرسپولیس اجازه ادامه کار را به محسن خلیلی خواهند داد یا محمد پنجعلی با لابی‌هایی که انجام داده آکادمی پرسپولیس را دوباره تحویل خواهد گرفت.

7655