پیام اینستاگرامی آنچلوتی پس از کامبک خارق‌العاده مقابل منچسترسیتی

پیام اینستاگرامی آنچلوتی پس از کامبک خارق‌العاده مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد شب گذشته (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر 1 منچسترسیتی را شکست دهد و بدین ترتیب راهی فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و باید در فینال این فصل از رقابت های چمپیونزلیگ با لیورپول رو در رو شود.

به گزارش فوتبالی، کارلو آنچلوتی تبدیل به یکی از فراموش نشدنی ترین سرمربی های تاریخ رئال مادرید شده است. او که در سال 2014 دسیما را برای رئال مادرید به دست آورد اکنون بار دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا است و شانس این را دارد که چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست بیاورد.

کارلتو پس از پیروزی سه بر یک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی با کامبکی بی نظیر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:"این یک سفر جادویی بوده است، از همه شما ممنونم، حالا ما آخرین مرحله را در پاریس پیش‌رو داریم. بیایید تا آخرش برویم. پیش به سوی فینال، زنده باد رئال مادرید."

باید دید که تیم آنچلوتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا چه عملکردی مقابل لیورپول خواهد داشت و به چهاردهمین قهرمانی اروپایی اش می رسد یا خیر.

1470