دریای متلاطم تراکتور رو به آرامش است/ ثابتی: ساغلام اختیاری برای این شرایط ندارد

دریای متلاطم تراکتور رو به آرامش است/ ثابتی: ساغلام اختیاری برای این شرایط ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور در روزی که می توانست با برد مقابل نفت مسجدسلیمان تا حدودی خیالش را بابت بقا در لیگ برتر راحت کند، مقابل این تیم متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، مهدی ثابتی مربی دروازه بانان نفت مسجدسلیمان و گلر سابق تراکتور در گفتگو با خبرنگار فوتبالی راجع به تساوی دو تیم عنوان داشت: بازی خیلی خوبی بود و نفت موقعیت های زیادی داشت و بازی تقریبا ۶۰ به ۴۰ بود. البته تک موقعیت هایی هم تراکتور به دست آورد. چیزی که در جدول شاهد آن هستیم، این است که دو تیم فاصله امتیازی کمی دارند و البته جای هیچ کدام این جای جدول نیست و اگر بازی ها از اول انجام شود، دو تیم با کیفیتی که در حال حاضر ارائه می کنند، می توانند جزو ۸ تیم بالای جدول باشند. به هر حال شرایط این گونه رقم خورده و آرزو می کنم هر دو تیم به شرایط امن برسند تا خیال هواداران از بابت این فصل راحت شود.

مربی دروازه بانان نفت هم همانند سرمربی این تیم اعتقاد دارد دروازه‌بان نفت کم کارترین بازیکن زمین بوده است، وی در این باره اظهار داشت: باتوجه به اتفاقاتی که روی دروازه ما افتاد، من کلا دو نکته یادداشت کردم. موقعیت های ما نسبت به تراکتور خیلی بیشتر بود و نفت می توانست برنده باشد. بدشانسی، کم دقتی در ضربات آخر و سیوهای محمدرضا اخباری باعث شد تراکتور یک امتیاز از این بازی بگیرد.

دروازه بان سابق تراکتور در رابطه با رویارویی مقابل تیم سابقش نیز گفت: من خاطرات خیلی خوبی با تراکتور دارم. تداعی خیلی خوبی بود که تراکتور را می دیدم. جلوی این تیم این بار لباس نفت مسجدسلیمان به عنوان مربی بر تنم بود و دوست داشتم تیممان موفق باشد و این یک امتیاز به درد هیچ کداممان نخورد و اگر این بازی برنده داشت خیلی جذاب تر می شد.

ثابتی عدم ثبات در کادرفنی را دلیل افت تراکتور می داند. وی در این رابطه اضافه کرد: هر مربی تیم را با سلیقه خودش می بندد و نفر بعدی باید از نفرات تیمی که قبلی بسته، استفاده کند و اختیاری ندارد. مثل آقای ساغلام که الان این اتفاق برایش رخ داده و اختیاری در جذب نفرات نداشته است. ثبات باعث ایجاد آرامش می شود و البته به نظرم با آمدن آقای ساغلام تیم به آرامش خاصی رسیده و تمرین می کند. اوایل دریای متلاطمی بود که رفته رفته شکر خدا آرام شده است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

مربی نفت در پایان در پاسخ به این سوال که آیا نفت در لیگ برتر می ماند یا خیر نیز گفت: انشاالله که این اتفاق بیفتد و برای ما دعا کنید. مردم اینجا بسیار مهربان و پرشور هستند و ما که الان از نزدیک شرایط را لمس می کنیم، می بینیم که دلخوشی این مردم تیم فوتبالشان است و انشاالله که نفت در لیگ برتر برای این مردم بماند.

1470