نورافکن: با سپاهان قرارداد دارم و حضورم در پرسپولیس شایعه است

نورافکن: با سپاهان قرارداد دارم و حضورم در پرسپولیس شایعه است

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال سپاهان اخبار مربوط به حضورش در تیم پرسپولیس را تکذیب کرد. 

به گزارش فوتبالی، امید نورافکن پس از تساوی تیم‌های سپاهان و استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما استقلال نشان داد تیمی مستحق قهرمانی است. امروز متوجه شدم که استقلال 25 هفته است که باختی نداشته و شخصیت این تیم برای قهرمانی است. امیدوارم هر تیمی که کار می‌کند و استحاق قهرمانی را دارد به این هدف برسد.

وی درباره اینکه حضور در تیم استقلال در انگیزه‌های او برای این بازی تأثیر داشت، گفت: در حال حاضر بازیکن سپاهان هستم و برای استقلال همیشه احترام زیادی قائلم و همیشه نیز آرزوی موفقیت داشتم. باید به خاطر پولی که می‌گیرم عشقم را به تیمم نشان بدهم و امیدوارم در آخر تیمی که حقش است، قهرمان شود. 

مدافع تیم سپاهان در مورد چالش‌هایش با هواداران استقلال گفت: اصلاً به دنبال چالش و این مسائل نیستم. خدا شاهد است و به جان خانواده‌ام قسم که یک درصد در جریان چیزهایی که برای من ساخته شد، نبودم. در برنامه نوروزی فوتبالی اسمی را به زبان آوردم و در جریان اتفاقاتش نبودم.

نورافکن راجع به عدم نفوذ در این بازی گفت: پستم دفاع چپ است و باید در ابتدا کارهای دفاعی را انجام بدهم و در صورتی که توانستم در حمله شرکت کنم. بیشتر تمرکز خود را روی کارهای دفاعی گذاشته بودم و امیدوارم روز به روز بهتر شویم.

وی درباره حضورش در تیم پرسپولیس در فصل آینده گفت: با سپاهان قرارداد دارم و همه این حرف‌ها شایعه است.

مدافع تیم سپاهان در پاسخ به این پرسش که همچنان تمایلات قلبی خود به باشگاه استقلال را دارد، گفت: بازیکن سپاهان هستم و درباره بعضی چیزها نمی‌توان صحبت کرد. حرفه‌ای نیست در مورد تیم قبلی خود صحبت کنم و دوست ندارم درباره این مسائل صحبتی داشته باشم تا هواداران سپاهان از دست من ناراحت شوند، اما مگر می‌شود این چیزها از یادم آدم برود؟ آدم نمی‌تواند گذشته‌اش را فراموش کند.

نورافکن راجع به تیم ملی و نیاز به دیدارهای تدارکاتی گفت: روز گذشته نیز صحبتی درباره بازی‌های تدارکاتی انجام دادم. آخرین بازی تیم ملی 45 روز پیش بود و از آن زمان تمام پیشکسوتان فوتبال درباره نیاز انجام دیدارهای تدارکاتی صحبت کردند. باید ببینیم برای دیدارهای تدارکاتی چه کار کردیم و چرا نمی‌رویم ببینیم کره جنوبی و ژاپن با چه تیم‌هایی قرار است بازی کنند؟ کره جنوبی قرار است در فیفادی پیش رو با برزیل بازی کند و ما می‌خواهیم با چه تیمی بازی کنیم؟ امیدوارم بهترین بازی تدارکاتی را برای تیم ملی بگذارند، چرا که در جام جهانی کار سختی داریم.

وی در مورد درگیری تیم‌های اروپایی با لیگ ملت‌ها و دلایل غیرفوتبالی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی گفت: شرایط ما سخت‌تر خواهد شد. ما در جام جهانی قرار است با انگلیس بازی کنیم. شما لیگ برتر انگلیس را نگاه و اسامی بازیکنان این کشور را سرچ کنید. ما چگونه می‌خواهیم مقابل تیم‌های بزرگ عرض اندام کنیم؟


9719