ساغلام: ناراحتیم که برد را از دست دادیم/ فصل بعد را متفاوت شروع می‌کنیم

ساغلام: ناراحتیم که برد را از دست دادیم/ فصل بعد را متفاوت شروع می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم تراکتور گفت: از نبردن نفت مسجد سلیمان ناراحتیم.

به گزارش فوتبالی، ارطوغرول ساغلام پس از تساوی یک بر یک تراکتور مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا عید همه مردم ایران و جهان اسلام را تبریک می‌گویم. امروز بعد از تعطیلات طولانی مدت به لیگ بازگشتیم و خوشحالیم یک بازی را انجام دادیم. به خاطر جایگاه تیم ما و حریف بازی خیلی مهمی داشتیم و طبیعی است بازی تیم‌هایی که پایین جدول هستند، خیلی سخت است.

وی افزود : ناراحت هستیم که نتوانستیم برد را حفظ کرده و برنده شویم. از طرفی واقعا خوشحالیم در بازی ای که مقابل یکی از حریفان مستقیم خودمان در زمین نفت مسجد سلیمان انجام دادیم نباختیم. این تیم آخرین بازی را در خارج از خانه برده بود و با حمایت هواداراانش قصد داشت این مسابقه را برنده شود.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم و این اتفاق هم افتاد‌. تیم حریف واقعا بازیکنان خوبی داشت. کادرفنی و سرمربی باتجربه ای هم دارد. با نمایش خوبی که در زمین داشتند ثابت کردند جایگاه‌شان در جدول این نیست. ما هم تغییراتی را سپری می‌کنیم. بعد از مدت زمان طولانی با سیستم متفاوتی به بازی آمدیم.

ساغلام اضافه کرد: تراکتور اوایل فصل با سیستم ۵ دفاعه بازی کرده بود. اگر دقایق اول نیمه دوم را در نظر نگیریم، در بخش بزرگی از این مسابقه بازی خوبی انجام دادیم. از لحاظ و روانی چنین دیدارهایی شرایط متفاوتی دارد. از طرفی با حریفی بازی داشتیم که سه امتیاز از ما کمتر دارد و در جدول پایین ما است. اگر بازی را می‌باختیم از لحاظ امتیازی با نفت مسجد سلیمان برابر می‌شدیم و این موضوع برای ما فشار روحی و روانی ایجاد می کرد.

وی ادامه داد: با اینکه بین دو نیمه در صحبت با بازیکنان روی فشار تیم حریف در دقایق ابتدایی نیمه دوم تاکید کردیم اما این فشار سبب شد شرایط بازی اینگونه رقم بخورد و به همین دلیل گل خوردیم.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: از ابتدای کار هم اهدافی داشتیم. تیمی که از ابتدای فصل کارش را با مشکلاتی شروع کرد و در زمینه یارگیری نتوانست خوب عمل کند و به همین دلیل از لحاظ روحی و روانی فشار زیادی به تیم وارد بود. ما هم سعی کردیم در این زمینه تراکتور را بالا ببریم. البته خیال هواداران راحت باشد زیرا این فصل را با همین بازیکنان به خیر می‌گذرانیم و برای فصل بعد با برنامه و تیم متفاوت کار را شروع خواهیم کرد.

ساغلام عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم خوب بسته نشده و مشکلات اقتصادی در مقطعی وجود داشت با فشار روحی و روانی کار را شروع کردیم اما سعی داشتیم این فشار را کمتر کرده و وضعیت را بهتر کنیم. بازی قبلی که برای ما مهم بود بردیم و این مسابقه را هم با مساوی تمام کردیم. سعی داریم مقابل هوادار هم برنده شویم. پس از آن مسابقه هم امیدوارم بتوانیم وضعیت را بهتر کنیم.

وی اظهار داشت: تراکتور در چند فصل گذشته یارگیری خوبی داشت و بازیکنان ستاره گرفت اما جذب بازیکن که امسال انجام شد می‌تواند تراکتور را برای هواداران ما به نماد یک تیم بی‌تجربه یا کم تجربه تبدیل کند. به دلیل یارگیری نامناسب و ناهماهنگی برخی مواقع به مشکل می‌خوریم اما برخی مواقع کارهای خوبی انجام می‌دهیم اما با همین نفرات این فصل را به خیر و خوشی تمام کرده و برای فصل آینده هم برنامه خاصی داریم.

1470