برنامه ریزی عجیب باقر محمدی؛ بله‌برون در روز بازگشت از جام ملت‌ها!

برنامه ریزی عجیب باقر محمدی؛ بله‌برون در روز بازگشت از جام ملت‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی- درست در روزی که تیم ملی فوتسال ایران از تایلند برگشت دروازه‌بان این تیم در متن یک مراسم مهم قرار داشت!

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتسال ایران روز یکشنبه با پیروزی 4 بر یک مقابل تیم ملی تایلند، به مقام قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید. اعضای این تیم ظهر روز دوشنبه به تهران برگشتند و با استقبال مسئولان فدراسیون و فوتبالدوستان روبرو شدند.

اما یک اتفاق عجیب افتاده است. ساعاتی پس از فرود هواپیمای حامل اعضای تیم ملی فوتسال در تهران، مراسم بله‌برون باقر محمدی دروازه‌بان تیم ملی برگزار شد! این اتفاق همزمان با حضور وحید شمسایی در برنامه فوتبال برتر رخ داد و سرمربی تیم ملی فوتسال این خبر را به شکل جالبی روایت کرد.

شمسایی در این باره رو به میثاقی گفت: «شما به تیم ملی فوتسال لطف داشتید و ما را به برنامه دعوت کردید و گفتید باقر هم بیاید. زنگ زدم به باقر دیدم سر و صدای زیادی می‌آید. گفتم باقر کجایی؟ چه خبر است؟ گفت 200 نفر مهمان دارم. گفتم برای چه؟ گفت بله‌برون من است! پرسیدم اگر هواپیمای ما تاخیر داشت تکلیف بله برون چه می‌شد؟ اگر خدای نکرده قهرمان نمی‌شدیم چه اتفاقی می‌افتاد؟»

در این لحظه میثاقی پرسید: « چطور برنامه‌ریزی کرده بود؟» شمسایی با خنده گفت: «باقر برنامه ریزیِ خودش را هم نمی‌داند! در بازی‌ها هم همین طور است. قبل از بازی فینال به من گفتند باقر در بین دروازه‌بان‌های جام فعلا نفر چهارم است! فاصله امتیازی‌اش هم با نفر اول زیاد بود. اما من او را قبل از بازی کنار کشیدم و به او گفتم تو امروز بهترین دروازه‌بان جام می‌شوی! خوشبختانه در نهایت این اتفاق هم افتاد!» 

1359