ستاره آرژانتینی آژاکس فصل بعد هم به بارسلونا نمی‌آید

ستاره آرژانتینی آژاکس فصل بعد هم به بارسلونا نمی‌آید

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، لیساندرو مارتینز، بازیکن ملی‌پوش و آرژانتینی تیم هلندی آژاکس آمستردام یکی از مدافعانی است که مقامات باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون نیز برای تقویت خط دفاعی این تیم کاتالانی به این بازیکن علاقه‌مند هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه TYC SPORT، لیساندرو مارتینز، بازیکن بیست و چهار ساله تیم ملی فوتبال آرژانتین تا سال 2025 میلادی با مدیران باشگاه هلندی آژاکس آمستردام قرارداد دارد.

طبق این گزارش از خبرنگار رسانه TYC SPORT، این طور که بهه نظر می‌رسد، بسیار بعید است که لیساندرو مارتینز در پنجره نقل و انتقالاتی آتی در فصل تابستان پیش رو در سال جاری، تیم فوتبال آژاکس آمستردام هلند را ترک کند. در واقع لیساندرو مارتینز یکی از آن دسته بازیکنانی است که نام وی در روزهای اخیر پیرامون باشگاه بارسلونای اسپانیا و اطراف مدیران و مقامات این تیم کاتالانی بسیار زیاد به گوش می‌رسد.

مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا نیز لیساندرو مارتینز را به دقت تحت نظر قرار داده‌اند تا در زمان مناسب برای خرید و در اختیار گرفتن این بازیکن و انتقال او به جمع بازیکنان کاتالانی در نیوکمپ اقدامات لازم را صورت دهند؛ اما با نزدیک شدن به زمان شروع شدن رقابت‌های جام جهانی فوتبال در سال 2022 که قرار است به میزبانی کشور قطر برگزار شود، این مدافع ملی‌پوش آرژانتینی نمی‌خواهد که جو و فضای پیرامون خود را دچار تغییرات وسیع کند؛ زیرا این بازیکن ملی‌پوش و مدافع آرژانتینی در تیم هلندی آژاکس آمستردام شرایط بسیار خوب و مناسبی را پشت سر می‌گذارد و علاقه‌ای به بر هم زدن این وضعیت و آرامش نسبی کنونی اطراف خود نشان نمی‌دهد.

9404