طعنه آنچلوتی به سرمربی پاریسن ژرمن پس از قهرمانی در لالیگا

طعنه آنچلوتی به سرمربی پاریسن ژرمن پس از قهرمانی در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از انتقال کیلیان امباپه به این باشگاه گفت و همچنین اذعان کرد که مائوریسیو پوچتینو درباره این موضوع حقیقت را بیان نکرده است. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش رئال مادرید موفق شد با کسب پیروزی چهار بر صفر مقابل اسپانیول، سی و پنجمین قهرمانی خود در لالیگا را جشن بگیرد. با نزدیک شدن به پایان فصل، شایعات راجع به کیلیان امباپه ستاره 23 ساله پاریسن ژرمن قوت گرفته‌اند، اما مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پی‌اس‌جی، در آخرین مصاحبه خود صراحتا تاکید کرد که او و امباپه در پایتخت فرانسه باقی خواهد ماند. 

به نقل از فوتبال لندن، علیرغم این مصاحبه پوچتینو، هنوز بسیاری از منابع معتبر اروپایی ادعا می‌کنند که قهرمان جام جهانی 2018 در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی به صورت رایگان به سانتیاگو برنابئو خواهد رفت و کارلو آنچلوتی نیز در مراسم جشن قهرمانی رئال در لالیگا گفت: "پوچتینو گفته امباپه صد در صد قراردادش را تمدید خواهد کرد؟ خوب باید بگویم که بعضی اوقات، سرمربیان حقیقت را بیان نمی‌کنند. با این باشگاه و با چنین مدیرعاملی، تاریخ از قبل نوشته شده است."

امباپه از نظر فردی فصل درخشانی را در پارک دو پرنس تجربه کرد. او 33 گل در 42 بازی برای پی‌اس‌جی به ثمر رساند تا آن‌ها به چهارمین قهرمانی خود در لیگ در طول پنج فصل اخیر برسند.

4416