بند فسخ 400 هزار دلاری در قرارداد عبدی

بند فسخ 400 هزار دلاری در قرارداد عبدی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم جوان پرسپولیس می‌تواند با فعال کردن بند فسخ از این تیم جدا شود؟

به گزارش فوتبالی، مهدی عبدی که هفته‌های زیادی است در گلزنی برای قرمزها ناموفق بوده، این روزها با 2 پیشنهاد خارجی مواجه شده است.

مهاجم جوان پرسپولیس با وجود اینکه چند فصل (تا پایان سال 1403) دیگر با این تیم قرارداد دارد، بر اساس بندی در قراردادش، در صورت داشتن پیشنهاد خارجی، می‌تواند با پرداخت مبلغی به پرسپولیس، رضایتنامه‌اش را از این باشگاه بگیرد.

موضوعی که ابراهیم شکوری معاون سابق باشگاه پرسپولیس آن را رد کرده و گفته، زمانی که قرارداد عبدی تمدید شد هیچ بند فسخی از سوی آنها در قرارداد عبدی درج نشد و اگر اتفاقی رخ داده شاید بعد از جدایی آنها از باشگاه صورت گرفته باشد.

در چنین شرایطی، یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس، وجود بند فسخ در قرارداد مهدی عبدی را تایید و مبلغ آن را نیز 400 هزار دلار اعلام کرد.

این مهاجم گلزن که فصل گذشته عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت و نقش تاثیرگذاری در قهرمانی تیمش ایفا کرد در این فصل علیرغم فرصت‌های بیشتری که نصیب او شده هنوز نتوانسته مثل فصل گذشته برای تیمش تاثیرگذار باشد.

گفته می‌شود پیشنهادهای رسیده برای این مهاجم از لیگ پرتغال بوده که به دلیل پایین بودن رقم آن مورد قبول این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش قرار نگرفت.

7655