جزئیات اضافه شدن بند فسخ به قرارداد عبدی

جزئیات اضافه شدن بند فسخ به قرارداد عبدی

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای بند فسخ قرارداد مهاجم جوان پرسپولیس چه بود؟

به گزارش فوتبالی، با رسانه‌ای شدن پیشنهاد چند تیم خارجی به مهدی عبدی، بحث قرارداد و بند فسخ این بازیکن به سوژه داغی تبدیل شد به طوری که ابراهیم شکوری معاون پیشین باشگاه پرسپولیس هم در صفحه شخصی خود به این مسأله واکنش نشان داد. 

ماجرا از این قرار است که رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، در حالی که مشغول پیگیری تمدید قرارداد بازیکنان مدنظر سرمربی بود، با تغییراتی در قرارداد سرمربی و برخی بازیکنان تیمش در دوران سرپرستی مجید صدری روبرو می‌شود.

تمدید قرارداد عبدی با پرسپولیس در زمان مدیریت جعفر سمیعی انجام شد. در آن زمان مهاجم قرمزها قرارداد خود را با مبلغ کمتری تمدید می‌کند و سمیعی به عبدی قول می‌دهد در صورتی که این بازیکن عملکرد مناسبی در ادامه داشته باشد رقم قرارداد او را افزایش خواهد داد اما عمر مدیریتی جعفر سمیعی در پرسپولیس به یک فصل نرسید و او جای خود را به مجید صدری داد.

با حضور صدری در پرسپولیس و با رسیدن به نیم‌فصل مذاکرات برای بالا بردن رقم قرارداد عبدی آغاز شد که در نهایت مبلغ قرارداد او بالاتر رفت و در همین مذاکرات بند فسخ دلاری در قرارداد عبدی ثبت می‌شود. به این ترتیب مهدی عبدی موفق شد در زمان مجید صدری بند فسخ را در قرارداد خود بگنجاند.

حال طبق آنچه در قرارداد مهدی عبدی درج شده، او می‌تواند با پرداخت مبلغی که توافق شده قرارداد خود را فسخ کرده و راهی تیم‌های خارجی شود.

در حاضر گفته می‌شود علاوه بر مهدی عبدی، فرشاد فرجی نیز جزو افرادی است که در دوران حضور صدری تغییراتی در قرارداد خود اعمال کرد و  در ازای پرداخت ۴۰۰ هزار دلار می‌تواند لژیونر شود و ۱۰ درصد از قراردادهای سه فصل بعدی خود با تیم‌های خارجی را به پرسپولیس دهد.

7655