یامگا خیال مجیدی را راحت کرد

یامگا خیال مجیدی را راحت کرد

پایگاه خبری فوتبالی- آمادگی کوین یامگا در آستانه بازی حساس سپاهان و استقلال، خبر بسیار خوبی برای فرهاد مجیدی محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی، یامگا که با 10 گل زده، بهترین گلزن استقلال و دومین گلزن فعلی لیگ محسوب می‌شود، در چهار بازی آخر استقلال در لیگ و جام حذفی موفق به گلزنی نشده منتهی او در دیدارهای تدارکاتی تیمش در تعطیلی لیگ عملکرد بسیار خوبی داشته است.

یامگا در پیروزی پرگل استقلال مقابل فجر سپاسی دبل کرد و جلوی هوادار هم تک گل تیمش را به ثمر رساند تا نشان دهد که شرایط بسیار خوبی دارد و کاملا آماده بازی با سپاهان است.

اینطور که به نظر می‌رسد، یامگا امید اصلی فرهاد مجیدی برای گلزنی در بازی عصر چهارشنبه خواهد بود و سرمربی استقلال امیدوار است با گلزنی این مهاجم، بتواند طلسم پیروز نشدن تیمش در اصفهان را بشکند.

استقلال در دو بازی گذشته‌اش مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان رنگ پیروزی را ندیده و مجیدی که تیمش شانس اصلی قهرمانی لیگ بیست و یکم محسوب می‌شود، روی سه امتیاز بازی با سپاهان حساب ویژه‌ای باز کرده است هر چند که مساوی در خانه حریف هم نتیجه بدی برای صدرنشین لیگ برتر محسوب نمی‌شود اما برد در اصفهان، بهترین نتیجه ممکن برای فرهاد مجیدی و تیمش خواهد بود.

1984