سرخابی‌ها بدون برد به سپاهان و پیکان رسیدند

سرخابی‌ها بدون برد به سپاهان و پیکان رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های استقلال و پرسپولیس در حالی به هفته بیست و پنجم لیگ برتر رسیدند که هیچ یک از آنها در آخرین دیدارهای تدارکاتی خود پیروز نشدند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از انجام بازی با سپاهان در هفته بیست و پنجم به مصاف هوادار رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

در حالی آبی پوشان در آخرین دیدار تدارکاتی قبل از هفته بیست و پنجم پیروز نشدند که رقیب اصلی آنها نیز در آخرین دیدار تدارکاتی‌اش قبل از دیدار مقابل پیکان مقابل تیم لیگ دسته دومی نیروی زمینی تن به شکست ۲ بر 1 داده بود.

استقلال و پرسپولیس که تنها تیم های حاضر در کورس قهرمانی بیست و یکمین فصل از لیگ برتر فوتبال هستند، در هفته بیست و پنجم به ترتیب میهمان و میزبان سپاهان و پیکان هستند که این دو دیدار برای آنها اهمیت زیادی دارد. شاگردان مجیدی و گل محمدی در وقفه‌ای که بین هفته‌های بیست و چهارم و بیست و پنجم افتاد، دیدارهای تدارکاتی متعددی برگزار کردند که هیچ‌یک از این دو تیم در آخرین دیدارهای تدارکاتی خود موفق به پیروزی نشدند.

استقلال در هفته بیست و پنجم میهمان سپاهان است که این دیدار از ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ۱۴ آذر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود و پرسپولیس در همین روز میزبان پیکان است که این دیدار از ساعت ۲۰:۴۰ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می‌شود.

۴۱۵۴