جلوگیری رونالدو از تسلیم شدن شیاطین سرخ مقابل چلسی

جلوگیری رونالدو از تسلیم شدن شیاطین سرخ مقابل چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد و چلسی در یک بازی جذاب به تساوی یک بر یک رضایت دادند. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های منچستریونایتد و چلسی از چهارچوب هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس در استادیوم الدترافورد مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در چند هفته گذشته اصلا شرایط خوبی را تجربه نکرده‌اند. آبی‌های لندن پس از حوادث پیش آمده برای رومن آبراموویچ، از لیگ قهرمانان اروپا نیز حذف شد و حالا برای کسب سهمیه در لیگ تلاش می‌کند. در آن سمت شیاطین سرخ پس از دو شکست متوالی مقابل لیورپول و آرسنال، دیگر شانس کمی برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر داشتند و برای زنده نگه‌داشتن همان یک ذره امید خود، باید از چلسی عبور می‌کردند. 

در نیمه اول چلسی کاملا تیم برتر میدان بود. شاگردان توماس توخل مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه داوید دخیا خلق کردند، اما در استفاده کردن از این فرصت‌ها بی دقت بودند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

در نیمه دوم نیز چلسی هجومی‌تر آغاز کرد و در دقیقه 60 توسط مارکوس آلونسو به گل رسیدند. اما خوشحالی آبی‌ها تنها 2 دقیقه دوام داشت و کریستیانو رونالدو با یک ضربه زیبا دروازه مندی را باز کرد تا شیاطین سرخ حداقل برای سومین بازی متوالی شکست نخورند. 

4416