لک به دنبال جایگاه گوهری در پرسپولیس

لک به دنبال جایگاه گوهری در پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرمربی پرسپولیس دوباره به دروازه‌بان مغضوب تیمش اعتماد خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، حامد لک یک روز پس از تساوی پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل نفت مسجدسلیمان، با نظر یحیی گل‌محمدی دوباره به تمرینات قرمزها بازگشته تا در صورت صلاحدید سرمربی این تیم دوباره به میدان برود.

لک که در تمرینات اخیر تیمش حضور فعالی داشته، در همان جلسه اول که به تمرینات برگشت نشان داد در این مدت با تمرینات انفرادی شرایط بدنی‌اش را در وضعیتی ایده‌ال نگه داشته است.

لک که انگیزه زیادی برای درخشش مجدد در قفس توری قرمزها دارد می خواهد در صورت اعتماد کادر فنی به او، اشتباهات قبلی‌اش را جبران کرده و خاطرات بدی را که طی مدت اخیردر ذهن هواداران شکل بسته پاک کند.

احمد گوهری که در غیاب لک دروازه‌بان اول قرمزها مقابل هوادار و آلومینیوم بود عملکرد متزلزلی مخصوصا در نبرد با شاگردان مهدی رحمتی داشت و بعید نیست در صورت ادامه این روند یحیی مجدد به حامد لک اعتماد کند و او مجدد به دروازه‌بان اول پرسپولیس تبدیل شود.

روز گذشته عکسی از تمرینات این دو دروازه‌بان زیر نظر داود فنایی منتشر شد که نشان می‌دهد لک امیدوار است هر چه زودتر است جای گوهری در ترکیب اصلی پرسپولیس را بگیرد هر چند که پیش از این گفته شده بود یحیی گل‌محمدی به گوهری گفته، او دروازه‌بان او تیمش تا پایان فصل خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید آیا لک شانسی برای بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس پیدا خواهد کرد یا نه.

7655