چهارشنبه سرنوشت‌ساز؛ حامد لک یا احمد گوهری؟

چهارشنبه سرنوشت‌ساز؛ حامد لک یا احمد گوهری؟

پایگاه خبری فوتبالی- بازی دوستانه روز چهارشنبه شاید اولین حضور حامد لک در درون دروازه پرسپولیس پس از اخراج از تمرین گروهی این تیم باشد.                                    

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، بازی دوستانه با تیم امید و اتفاقات پس از آن باعث شد تا حامد لک از تمرین گروهی سرخپوشان منع شود و احمد گوهری به عنوان تنها دروازه‌بان شناخته شده در اردوی سرخپوشان، گلر شماره یک این تیم لقب بگیرد.

گوهری در این مدت دو بازی مقابل هوادار و آلومینیوم انجام داد که در دیدار نخست دروازه تیمش را با نمایشی سزاوارانه بسته نگه داشت اما در بازی با آلومینیوم سه گل خورد تا انتقادات زیادی را متوجه خود ببیند. این در حالی است که مدافعان پرسپولیس نیز در این بازی عملکرد خوبی نداشتند.

در تمام این روزها برخلاف پیش‌بینی ناظران، حامد لک اجازه بازگشت به تمرین را پیدا نکرد و حتی در اظهارات غیررسمی، داوود فنایی از دوگانه‌ای پرده برداشت که ادامه حضورش در پرسپولیس را منوط به جدایی لک می‌کرد.
پس از تعطیلی چند روزه تمرینات، پرسپولیسی‌ها با دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان به تمرین برگشتند و در این بازی احمد گوهری دو گل خورد. در همین حال شایعاتی پیرامون بازگشت حامد لک مطرح می‌شد که پس از این بازی سروشکل رسمی به خود گرفت و لک با کیت صورتی پرسپولیس در زمین کاظمی حضور یافت.

حالا پس از چند جلسه تمرین، گوهری و لک رقابت خود برای بازی مقابل پیکان را ادامه می‌دهند که درخشش در آن بازی حضورشان را برای سه بازی حساس با ذوب آهن، سپاهان و تراکتور هم تضمین خواهد کرد.
پیش از آن پرسپولیس روز چهارشنبه در دومین بازی دوستانه به مصاف نیروی زمینی خواهد رفت و باید دید آیا این مسابقه، اولین حضور لک پس از اخراج خواهد بود یا خیر؟ اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یحیی یک نیمه به هر دو گلر خود میدان خواهد داد و سپس در مورد دروازه‌بان فیکس تصمیم می‌گیرد.

9719