ادامه بدقولی کارگزار استقلال به سازمان لیگ

ادامه بدقولی کارگزار استقلال به سازمان لیگ

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سازمان لیگ از انجام تبلیغات محیطی باشگاه استقلال جلوگیری خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، پس از پیگیری دو باشگاه سرخابی پایتخت، از ابتدای فصل بیست و یکم تبلیغات محیطی به این دو باشگاه واگذار و مقرر شد تیم‌ها سهم سازمان لیگ را را به حساب این مجوعه واریز کنند.

براساس توافق باشگاه استقلال با سازمان لیگ فوتبال قرار بوده که پس از هر بازی سهم  این سازمان از تبلیغات محیطی پرداخت شود اما این پرداخت اتفاق نیفتاد و چک‌هایی هم که در اختیار سازمان لیگ قرار گرفت پاس نشد. در آخرین اقدام، جلسه‌ای بین مدیران سازمان لیگ و شرکتی که تبلیغات محیطی باشگاه استقلال را بر عهده دارد برگزار و مقرر شد دو روز بعد از آن جلسه کارگزار باشگاه استقلال بدهی به سازمان لیگ را تسویه کند. موضوعی که صادق درودگر مدیر امور بازاریابی و تبلیغات سازمان لیگ اعلام کرد تاکنون اقدامی برای انجام آن صورت نگرفته است.

درودگر در این باره به خبرنگار فوتبالی گفت: " متاسفانه مجبور هستیم پس از بدعهدی که کارگزار باشگاه استقلال در این زمینه انجام داد اقدامات حقوقی لازم را رد این زمین انجام دهیم که پروسه آن از سوی بخش حقوقی سازمان لیگ حتما پیگیری خواهد شد."

درودگر ادامه داد: " زمانی که ما اعلام کردیم باشگاه‌ها توانایی انجام تبلیغات محیطی را ندارند همه علیه ما جبهه گرفتند اما در عمل دیدیم علیرغم قول‌هایی که داده شد و جلسات مشترکی که برگزار کردیم تاکنون سازمان لیگ نتوانسته به حق و حقوق قانونی خود دست پیدا کند."

درودگر همچنین به باشگاه پرسپولیس هم اشاره کرد و گفت: " این باشگاه در ابتدای فصل کلیه مبلغی را که باید به سازمان لیگ پرداخت کند به حساب این سازمان واریز کرد و از این بابت مشکلی وجود ندارد."

طبق ادعای درودگر، کارگزار پرسپولیس در همان ابتدای کار با پرداخت 42 میلیارد تومان، سهم سازمان لیگ را به صورت کامل پرداخت کرده است.

باید منتظر ماند و دید سازمان لیگ با توجه به قراردادی که با باشگاه استقلال و کارگزار آنها به عنوان مجری تبلیغات محیطی دارد چه تصمیمی از لحاظ حقوقی در این باره اتخاذ خواهد کرد.

7655