سرمربی هلندی منچستریونایتد هم‌وطن خود در بارسلونا را می‌خواهد

سرمربی هلندی منچستریونایتد هم‌وطن خود در بارسلونا را می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی جدید شیاطین سرخ به‌دنبال همکاری مجدد با فرنکی دی‌یونگ، هافبک فعلی بارسلونا و شاگرد سابق خود در باشگاه آژاکس است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از دیاریو اسپورت، منچستریونایتد می‌تواند اریک تن‌هاگ و فرنکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا که در آژاکس شاگرد سرمربی هلندی بوده‌است، را در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی مجددا در یک باشگاه گرد هم آورد.

توجه به اینکه تن هاگ به دنبال تغییر اساسی در ترکیب شیاطین سرخ است، دی‌یونگ به‌علت شناخت قبلی سرمربی جدید شیاطین سرخ به‌عنوان یکی از اولویت‌های باشگاه برای انتقال به اولدترافورد به‌حساب می‌آید.

بارسلونا نمی‌خواهد که ملی پوش هلندی را ازدست بدهد و احساس می‌کند که او تحت هدایت ژاوی هرناندز می‌تواند بازیکنی کلیدی برای باشگاه باشد.

این نشریه اسپانیایی اضافه می‌کند که دی‌یونگ تمایلی به ترک نیوکمپ ندارد، اما حضور اریک تن‌هاگ و توانایی مالی منچستریونایتد می‌تواند ورق را برگرداند.

حتی اگر جنبه اقتصادی در اولویت باشد، به این معنا که بارسا می تواند هافبک را به دلیل مشکلات خود به‌فروش برساند، آن‌ها همچنان قصد دارند دی یونگ را حفظ کنند زیرا او در نیوکمپ خوشحال است و از پروژه جدید بارسلونا استقبال می‌کند.

تن‌هاگ از نقشی که بارسلونا در گذشته به دی‌یونگ داده بود انتقاد کرده است و می تواند به دنبال شاگرد سابق خود به‌عنوان مرد اصلی در هافبک جدید خود باشد. با جدایی احتمالی بازیکنانی مانند پُل پوگبا و نمانیا ماتیچ، این فرضیه محتمل‌تر می‌شود.

9719