سرمربی جدید منچستریونایتد، یک بچه پولدار تمام عیار!

سرمربی جدید منچستریونایتد، یک بچه پولدار تمام عیار!

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی آینده منچستریونایتد دستمزد قابل توجهی را در لیگ انگلیس دریافت خواهد کرد اما حقیقت این است که مرد 52 ساله در یک خانواده متمول رشد کرده و چندان هم به پول نیاز ندارد.

به گزارش فوتبالی، تن هاگ با قراردادی سه ساله با قابلیت تمدید برای یک سال بیشتر به یونایتد ملحق شده است. تن هاگ به نهمین هلندی تبدیل می شود که در یک تیم انگلیسی مربیگری کرده است و البته دستمزدش از همه هموطنانش بالاتر خواهد بود و به طور مثال رکورد لوئیز فن خال در اولدترافورد با دستمزد سالانه 3.3 میلیون پوند را خواهد شکست هر چند که این مربی در یک خانواده متمول بزرگ شده و چندان هم به پول نیاز ندارد.

خانواده تن هاگ یک خانواده میلیونر و یکی از ثروتمندترین خانواده های هلند هستند که ثروت خود را از طریق فروش املاک به دست آورده اند. پدر وی هنی در سال 1967 شرکت خود را تاسیس کرده است و در حال حاضر ریکو و میشل، برادران تن هاگ مدیران شرکت خانوادگی هستند. میشل که پسر بزرگ خانواده است، جای پدرش را پس از بازنشستگی گرفت. هنی می خواست که اریک هم در این تجارت نقش داشته باشد اما پسر میانی خانواده تصمیم گرفت که وارد دنیای فوتبال شود.

اریک در سه دوره مختلف در توئنته بازی کرد و در تیم های دیگری نظیر گرافسخاپ، والویک و اوترخت نیز بازی کرد که در سن 32 سالگی از فوتبال بازنشسته شد و به سراغ مربیگری رفت.

4125