واکنش‌های متفاوت به دستمزد نجومی سرپرست سابق تیم ملی

واکنش‌های متفاوت به دستمزد نجومی سرپرست سابق تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست‌های اسبق تیم ملی چه دستمزدی را دریافت می‌کردند؟

به گزارش فوتبالی، یکی از نقاط ضعف فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم، به انتخاب افراد مختلف برمی‌گردد، قرار دادن مجتبی خورشیدی نسبتا ناشناخته در جایگاه سرپرست تیم ملی، یک انتخاب بسیار عجیب بود.

اما نکته اصلی که باعث تعجب همگان شده، دستمزدی است که این فرد در 11 ماهی که به عنوان مدیر تیم ملی فعالیت داشهت دریافت کرده است. خبرگزاری فارس امروز با انتشار اسنادی مدعی شد مجتبی خورشیدی در مدت 11 ماه مبلغ یک میلیارد و یکصد و سی میلیون تومان را در قالب پاداش و حقوق دریافت کرده و این در حالی بود که مصوبه هیات رییسه فدراسیون برای این موضوع بسیار کمتر از این مبلغ بوده است.

عباس ترابیان مدیر سابق تیم ملی در زمان کارلوس کی‌روش در واکنش به این موضوع به خبرنگار فوتبالی گفت که او در زمانی که مدیر تیم ملی بود قراردادی نداشت و دستمزدی هم دریافت نکرد اما در آن دوران، عرف بر این بود مدیر تیم ملی باید پاداشی برابر با بازیکنان دریافت کند.

مهدی محمد نبی که او هم در مقطعی و در جام جهانی 2014 به عنوان مدیر تیم ملی حضور داشت در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی و مواجه شدن با خبر دستمزد مجتبی خورشیدی ابتدا از شنیدن مبلغ تعجب کرد اما در ادامه گفت ترجیح می‌دهد درباره این اتفاق و اسنادی که منتشر شده فعلا و در این مقطع حساس صحبتی نکند اما این مدیر فوتبالی وعده داد حتما در آینده و پس از برگزاری مجمع در این باره توضیح خواهد داد.

افشین پیروانی مدیر حال حاضر تیم پرسپولیس که او نیز در مقطعی و زمان حضور کارلوس کی‌روش مدیر تیم ملی بود در واکنش به سوال خبرنگار فوتبالی حاضر به مصاحبه در این رابطه نشد و تنها به گفتن این جمله بسنده کرد که باید رییس وقت فدراسیون درباره این موضوع صحبت کند اما شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است پیروانی نیز در زمان فعالیتش به عنوان مدیر تیم ملی قراردادی نداشت تا در آن اشل پاداش و حقوقش مشخص باشد.

خبرنگار فوتبالی سعی کرد درباره این موضوع با سایر مدیران و سرپرستان تیم ملی در گذشته نیز صحبت کند اما این افراد تمایلی به گفت و گو و صحبت درباره این موضوع در مقطع کنونی نبودند هر چند که یکی از سرپرستهای سابق تیم ملی که علاقه‌ای به افشای نامش نداشت، در پاسخ به خبرنگار فوتبالی به گفتن این جواب عجیب بسنده کرد که این حقوق نوش جان خورشیدی باشد چرا که توانایی گرفتن چنین مبلغی از فدراسیون را داشته است!

۷۶۵۵