رقم پیشنهادی مونیخی‌ها برای ستاره هلندی بیشتر نمی‌شود/ امید بارسلونا به رد این پیشنهاد

رقم پیشنهادی مونیخی‌ها برای ستاره هلندی بیشتر نمی‌شود/ امید بارسلونا به رد این پیشنهاد

پایگاه خبری فوتبالی - باواریایی‌ها برای جذب ستاره باشگاه هلندی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو، قصد افزایش مبلغ قرارداد پیشنهادی خود را ندارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه تله اسپورت، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ آلمان مدت‌هاست که چشم به دو بازیکن موفق تیم آژاکس آمستردام هلند، نصیر مزروئی و رایان گراونبرخ دوخته است و با توجه به آن که رایان گراونبرخ با مقامات این باشگاه هلندی هم‌چنان قرارداد دارد، سران مونیخی‌ها برای جذب این بازیکن در همین پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو در فصل تابستان امسال باید با مسئولان باشگاه آژاکس آمستردام هلند به توافق برسند.

با این حال، به نظر می‌رسد که پیشنهاد اولیه‌ مقامات باشگاه بایرن مونیخ مورد موافقت سران تیم هلندی قرار نگرفته و از سویی دیگر، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ نیز قصد افزایش مبلغ قرارداد پیشنهادی خودش را ندارد.

طبق گزارش خبرنگار رسانه تله اسپورت، پیشنهاد رسمی مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان برای خرید و در اختیار گرفتن رایان گراونبرخ، مبلغی معادل با رقم هفده میلیون یورو به علاوه مبلغی معادل با رقم شش میلیون یورو به عنوان پاداش و آپشن‌های موجود در متن قرارداد است. این در حالی است که مدیریت باشگاه آژاکس آمستردام هلند در مجموع سی میلیون یورو برای فروش این بازیکن تیمش از مونیخی‌ها درخواست کرده است.

با توجه به تفاوت رقم هفت میلیون یورویی پیشنهاد مدیران باشگاه بایرن مونیخ با مبلغ مورد نظر مقامات آژاکسی‌ها، دو احتمال برای پایان این مسأله وجود دارد؛ اول این‌که مدیریت باشگاه آژاکس آمستردام هلند پیشنهاد مونیخی‌ها را رد کرده و بایرن مونیخ هم برای تابستان سال آینده و به صورت رایان گراونبرخ را به صورت بازیکن آزاد به خدمت می‌گیرد؛ یا این‌که یکی از دو طرف ماجرا سرانجام کوتاه آمده و بازیکن هلندی در همین پنجره انتقالاتی تابستانی امسال راهی مونیخ و آليانز آرنا می‌شود.

9404