ناگلزمان درباره شایعه نارضایتی لواندوفسکی از سبک تمرینات تیم: تکذیب می‌کنم!

ناگلزمان درباره شایعه نارضایتی لواندوفسکی از سبک تمرینات تیم: تکذیب می‌کنم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی باواریایی‌ها شایعات نارضایتی ستاره گلزن خط حمله تیمش در تمرینات این تیم مونیخی را تکذیب و رد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، روزها و هفته‌هاست که رسانه‌های مختلف از نارضایتی دو نفر از بازیکنان برجسته و سرشناس تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان از نحوه انجام و همچنین سبک و روش تمرینی یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان و آلمانی باواریایی‌ها خبرها و شایعات متعددی گزارش و منتشر می‌کنند. طی روزها و ساعات گذشته نیز برخی از همین خبرنگارها و رسانه‌های وابسته به ایشان مدعی شدند که نام یکی از این دو بازیکن به ظاهر ناراضی و ناراحت تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان، روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و ستاره خط حمله و گلزن این باشگاه آلمانی می‌باشد.

با این وجود، یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخی‌ها با رد تمامی این شایعات و خبرها، در ارتباط با این موضوع چنین توضیح می‌دهد: "هرگونه مشکل با روبرت لواندوفسکی در زمینه تاکتیک‌های تیم و روش‌های تمرینی را رد می‌کنم. هفته گذشته در مورد این شایعات از این بازیکن بزرگ تیم‌مان سؤالاتی پرسیدم که خوشبختانه همان‌طور که انتظار می‌رفت، روبرت لواندوفسکی نیز بلافاصله تمامی آن‌ها را تکذیب و رد کرد. من چنین احساسی را ندارم که روبرت لواندوفسکی با شخص من مشکلی دارد و یا بالعکس، احتمالاً من با این بازیکن تیم خودم مشکلی دارم!"

به دنبال ترويج چنین شایعات و خبرهایی از چند روز گذشته تا به حال، رسانه‌های گوناگون اروپایی خبرهای مختلف و متعددی از انجام مذاکرات ستاره لهستانی یا ایجنت و مدیر برنامه‌های او با مقامات باشگاه‌های بزرگ اروپایی همانند بارسلونای اسپانیا و حتی دست‌یابی به توافقات شخصی و اولیه با سران کاتالان‌ها منتشر کرده‌اند که برای اطلاع از صحت و سقم این خبرها، باید منتظر روزهای پر خبر آینده ماند.

9404