پایگاه خبری فوتبالی- مرور برنامههای هجومی و دفاعی پیش از دیدار مقابل قرقیزستان،تمرین ملی پوشان فوتسال بود.
به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ملیپوشان فوتسال بانوان ایران عصر امروز دومین جلسه تمرینی خود در محل برگزاری مسابقات را برگزار کردند تا آخرین برنامههای فنی و تاکتیکی کادر فنی پیش از نخستین دیدار تیم برابر قرقیزستان در تورنمنت کافا مرور شود.
در این تمرین که زیر نظر شهرزاد مظفر و اعضای کادر فنی برگزار شد، بازیکنان پس از انجام حرکات گرمکردن، بخشهای مختلف تاکتیکی و تکنیکی را در دستور کار قرار دادند. مرور برنامههای هجومی و دفاعی، اجرای ضربات شروع مجدد و کار روی ضربات ایستگاهی از مهمترین بخشهای این جلسه تمرینی بود.
ملیپوشان ایران با انگیزه و روحیهای بالا تمرینات خود را دنبال کردند و کادر فنی آخرین نکات لازم را برای رویارویی با حریف به بازیکنان منتقل کرد.
تیم ملی فوتسال بانوان ایران فردا از ساعت ۱۸ به وقت محلی در نخستین دیدار خود در رقابتهای کافا به مصاف تیم ملی قرقیزستان خواهد رفت.













