آخرین خبرها از شرایط انتقال ستاره آژاکسی مد نظر بارسلونا به بایرن‌مونیخ

آخرین خبرها از شرایط انتقال ستاره آژاکسی مد نظر بارسلونا به بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌ها و نشریات مختلف کشورهای آلمان و هلند و سایر منابع اروپایی آخرین اطلاعات به دست آمده در مورد انتقال ستاره باشگاه آژاکس آمستردام هلند به تیم‌های مطرح اروپا از جمله بایرن مونیخی‌ها را منتشر کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه تلگراف چاپ کشور هلند، پیشنهاد رسمی مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان به رایان گراونبرخ، ستاره پر هوادار و پر مشتری باشگاه آژاکس آمستردام هلند مبلغی معادل با رقم هفده میلیون یورو به اضافه حداکثر مبلغی معادل با رقم شش میلیون یورو به صورت پاداش تضمین شده می‌باشد.

در این میان، مدیران و مسئولان باشگاه آژاکس آمستردام هلند نیز هم‌چنان در مجموع مبلغی معادل با رقم سی میلیون یورو بابت فروش و انتقال این بازیکن تیم خود می‌خواهند و آلمانی‌ها نیز اعلام کرده‌اند که حاضر نیستند تا مبلغ پیشنهاد اولیه ارائه شده خود را بالاتر ببرند.

گفته شده است که رایان گراونبرخ فقط می‌خواهد که به باشگاه بایرن مونیخ آلمان منتقل بشود و فکر می‌کند که پیشنهاد مبلغی معادل با رقم بیست و سه میلیون یورو برای بازیکنی مانند او که تنها یک سال از قراردادش با باشگاه مبدأ باقی مانده است، قیمت و رقم بسیار خوب و مناسبی می‌باشد.

اگر مقامات و مدیران باشگاه آژاکس آمستردام هلند این پیشنهاد را رد کنند، احتمال بسیار زیادی وجود خواهد داشت که رایان گراونبرخ به آخرین سال اعتبار قراردادش با تیم هلندی نیز پای‌بند بوده و فصل آینده را نیز در آمستردام بماند و در انتهای رقابت‌های فصل آینده در فصل تابستان سال 2023 میلادی به صورت بازیکن آزاد و به شکل کاملاً رایگان آمستردام هلند را ترک کرده و به مونیخ آلمان برود.

رایان گراونبرخ و مینو رایولا به عنوان ایجنت و مدیر برنامه‌های این بازیکن امیدوار هستند که مقامات و مدیران دو باشگاه آژاکس آمستردام هلند و بایرن مونیخ آلمان در مذاکرات با يکديگر به توافقات نهایی دست یابند و این انتقال در همین پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو انجام شود.

9404