قیمت درخواستی بایرن مونیخ برای فروش ستاره مدنظر بارسلونا

قیمت درخواستی بایرن مونیخ برای فروش ستاره مدنظر بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ آماده است تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی را با مبلغ 40 میلیون یورو به فروش برساند. 

به گزارش فوتبالی، از ماه گذشته اخبار زیادی مبنی بر خروج روبرت لواندوفسکی از آلیانز آرنا به گوش می‌رسید و این شایعات در چند روز اخیر بسیار قوت گرفته‌اند. رسانه‌های کاتالانی مدعی هستند که بارسلونا توانسته تاکنون نظر مساعد لواندوفسکی را جلب کند و گفته می‌شود که پینی زهاوی با مقامات بارسلونا به توافق رسیده است. 

به نقل از سایت گل، قرارداد مهاجم سابق بروسیا دورتموند با مدافع عنوان قهرمانی در بوندس لیگا تا سال 2023 اعتبار دارد و در حالی که در چند روز اخیر سران بایرن مونیخ در مصاحبه‌های خود با اطمینان از حفظ لواندوفسکی برای فصل آینده می‌گفتند، حالا کیکر ادعا می‌کند که باواریایی‌ها در صورت رسیدن پیشنهاد 40 میلیون یورویی، این مهاجم گلزن لهستانی را به فروش خواهند رساند. 

خوان لاپورتا و ژاوی هرناندز از حالا قصد دارند بارسلونا برای فصل آینده تقویت کنند و به نظر می‌رسد که تابستان شلوغی در انتظار بلوگرانا باشد. آن‌ها در پنجره نقل و انتقالات زمستانی توانستند چند مهره باکیفیت همچون پیرامریک اوبامیانگ، فران تورس و ترائوره را جذب کردند و منابع نزدیک به بارسا، انتقال فرانک کسیه از میلان را نیز تائید کردند. 

4416