تن‌هاگ در نقل و انتقالات منچستريونايتد حق وتو خواهد داشت

تن‌هاگ در نقل و انتقالات منچستريونايتد حق وتو خواهد داشت

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف انگلیسی، اریک تن هاگ خواهان اختیارات زیادی به عنوان سرمربی منچستر یونایتد انگلستان است.

 به گزارش فوتبالی و به نقل از جیمز داکر، ژورنالیست معتبر و روزنامه نگار سرشناس نشریه انگلیسی دیلی تلگراف، مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان همچنان اطمینان دارد که می تواند فرایند جذب و در اختيار گرفتن اریک تن هاگ از باشگاه آژاکس آمستردام هلند را به سرانجام برساند و اکنون مذاکرات در زمینه جزئیات نهایی و ریزتر هم‌چنان ادامه دارد.

انتظار می رود که هرگونه اطلاعیه ای راجع به جذب و به خدمت گرفتن اریک تن هاگ قبل از دیدار فینال جام حذفی هلند در روز شنبه رخ ندهد. طبق این گزارش، سران منچستر یونایتدی ها قصد دارند با مقامات باشگاه آژاکس آمستردام هلند محترمانه برخورد کنند و نمی‌خواهند تا در روند این تیم برای کسب دوگانه داخلی هیچ گونه اختلالی ایجاد کنند. مدیران و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد انگلستان رابطه خیلی خوبی با همتایان خود در باشگاه هلندی آژاکس آمستردام دارند و مایل هستند تا این ارتباطات خوب را حفظ کنند.

مدیریت باشگاه منچستر یونایتد از گذشته برای مربیان خود حق وتو در زمینه خریدهای احتمالی تیم قائل بوده و همیشه خواسته که آن ها در روند نقل و انتقالاتی این باشگاه انگلیسی دخالت داشته باشند. این موضوع با حضور سرمربی هلندی تفاوتی نخواهد داشت و ادامه دار می باشد.

9404