سلفی بامزه دختر گلف‌باز با راموس، مسی و امباپه

سلفی بامزه دختر گلف‌باز با راموس، مسی و امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - مارتا سیلچنکو گلف باز 17 ساله روس برای حضور در یک تورنمنت به پاریس سفر کرده است اما وقتی که به اسانسور هتل محل اقامتش می رود، با یک سورپرایز جالب مواجه می شود.

به گزارش فوتبالی، سیلچنکو در آسانسور با مسی، امباپه، راموس و سایر ستارگان پی اس جی مواجه می شود و تصمیم می گیرد که با آنها سلفی بگیرد. گلف باز روس در توصیف این تصویر نوشته است:" امروز یک روز آرام در سالن بدنسازی بود و بعد از آن با بهترین بازیکنان دنیا در آسانسور مواجه شدم."

این تصویر ساعاتی پیش از بازی پی اس جی و مارسی ثبت شد که تیم پاریسی در این بازی با نتیجه دو بر یک ثبت شد. واکنش های جالب بازیکنان پی اس جی در این تصویر باعث شده تا این سلفی به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شود و مورد توجه قرار بگیرد.در حقیقت سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید موهایی کاملا آشفته را دارد چرا که به نظر می رسد که انتظار نداشته که با یک هوادار در آسانسور مواجه شود و بقیه بازیکنان پی اس جی نظیر امباپه هم با حالتی متعجب به دوربین این گلف باز نگاه می کنند. اشرف، مارکینیوش و کیمپمبه هم در تصویر دیده می شوند.

در هر صورت به نظر می رسد که این دختر گلف باز خیلی خوش شانس است که توانسته به شکل ناخواسته در آسانسور برخی از بهترین بازیکنان دنیا را ببیند!

4125