نشست خبری رانگنیک پیش از ديدار حساس منچستريونايتد با ليورپول

نشست خبری رانگنیک پیش از ديدار حساس منچستريونايتد با ليورپول

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی شیاطین سرخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل ليورپول شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، رالف رانگنیک در نشست خبری پیش از ديدار حساس منچستر یونایتد مقابل ليورپول در لیگ برتر فوتبال انگلستان حاضر شد و صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"کاوانی، فرد، مک تومینای، شاو و واران بازی با لیورپول را از دست دادند."

"در مورد حواشی برونو، بله، برونو در حال تمرین با تیم بود. مثل این که تصادف در راه کارینگتون رخ داده است. تا آن جا که من می دانم، کسی آسیب ندیده است. او خوب بود و برای فردا آماده است. واران در تمرینات تیم بود. او با یکی از مربیان توان‌بخشی ما در زمین بود. در مورد بازیکنان مصدوم وضعیت همین طور است."

"درباره این که آیا ماه رمضان موجب تغییراتی در ترکیب می‌شود، خیر؛ به عنوان یک بازیکن حرفه‌ ای، پوگبا به این شرایط عادت دارد. او می‌داند چگونه با روزه گرفتن کنار بیاید. من فکر نمی‌کنم این موضوع بازی او یا عملکردش را تحت تأثیر قرار دهد. من شخصاً در این‌باره با او صحبت نکرده ام."

"در مورد کلوپ، اگر بهترین مربی نباشد، یکی از بهترین‌هاست. آن هم نه فقط در حال حاضر، بلکه در سالیان اخیر. اتفاقی که برای لیورپول افتاده، تصادفی نیست. آن ها بازیکنان درستی به خدمت گرفتند و از شر بازیکنان نامناسب خلاص شدند. دلیل این که آن‌ها الان در این سطح قرار دارند، همین موضوع می‌باشد."

"همان طور که بعد از بازی با نوریچ گفتم، ما نیاز داریم که متمرکزتر باشیم و تعادل را در بین مالکیت توپ و وقتی داریم دفاع می‌کنیم برقرار کنیم."

"قطعا باید متمرکزتر و جدی‌تر به سمت دروازه حریف حمله کنیم اما باید از مالکیت توپ خود اطمینان حاصل کنیم و ریسک نکنیم."

"این چیزی است که باید فردا مقابل لیورپول نشان دهیم، تیمی که اگر بهترین تیم حال حاضر دنیا نباشد، قطعاً یکی از بهترین هاست و بسیار خطرناک هستند."

"اگر چه ممکن است در ظن مردم در برابر لیورپول، ما تیم ضعیف‌تری باشیم ولی باید تلاش خود را بکنیم تا شاید شانس کسب سه امتیاز را داشته باشیم."

"در مورد تن‌هاگ، این موضوع به من ربطی ندارد و به مدیریت تیم برمی‌گردد و قطعاً خبر نهایی از سوی باشگاه اعلام می‌گردد. در حال حاضر، این موضوع روی آمادگی ما برای بازی فردا یا بازی شنبه تأثیری نخواهد داشت. ما ۶ بازی پیش روی خود داریم و سعی می‌کنیم که حداکثر امتیاز ممکن را کسب کنیم و فصل را با بهترین جایگاه ممکن به اتمام برسانیم و با کسب سهمیه این فصل را تمام کنیم."

"در مورد تأثیر کلوپ روی باشگاهش، من نگفتم چقدر روی آن بازیکنان تأثیر گذاشته‌ام، اما کاملاً واضح است که باشگاه بزرگی مانند لیورپول، یکی از بهترین باشگاه‌های اروپا، شش بازیکن سابق من را در اختیار دارد. این احتمالاً بالاترین تعداد بازیکنانی است که هیچ‌کس درآن زمان آن ها را نمی‌شناخت. زمانی که ما برای اولین بار آن ها را به نمایش گذاشتیم."

"این به ایده مشابهی از فوتبال مربوط می شود. من و یورگن کلوپ مدت زیادی است که یکدیگر را می شناسیم؛ می دانم که او چگونه می خواهد بازی کند، داشتن 6 بازیکن از باشگاه های سابق من تصادفی نیست."

9404