توضیح بنگر درباره یک سوء تفاهم: مخاطب من مهدی قایدی نبود

توضیح بنگر درباره یک سوء تفاهم: مخاطب من مهدی قایدی نبود

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مدافع سابق قرمزها علیه مهدی قایدی شکایتی ثبت کرده است؟

به گزارش فوتبالی، روز گذشته خبری منتشر شد که محسن بنگر مدافع سابق پرسپولیس با ثبت شکایت در یکی از مراجع قضایی علیه یکی از بازیکنان سابق استقلال طرح دعوی کرده است.محسن بنگر، پیشکسوت فوتبال که مدتی است درگیر یک پرونده کلاه برداری شده با شکایت از افرادی که در این ماجرا حضور داشتند برایشان حکم جلب گرفته و این نفرات به دادگاه احضار شدند.

در میان نام نفراتی که مورد شکایت در این پرونده قرار گرفتند مشخص شد که در این بین نام یک بازیگر خانم، فوتبالیست سابق تیم استقلال و چند چهره مشهور دیگر وجود دارد که با شکایت بنگر ابلاغیه احضار به دادگاه به دستشان رسیده است.

در حالی که برخی رسانه‌ها مدعی شدند محسن بنگر از یک فوتبالیست مشهور (مهدی قایدی) و یک بازیگر خانم و یک شرکت ساخت و ساز به دلیل کلاهبرداری شکایت کرده است، اما کاپیتان سابق پرسپولیس در گفت‌و‌گو با روزنامه خبرورزشی این خبر را تکذیب کرده و می‌گوید: "شکایت من از یک شرکت کلاهبردار تبلیغاتی بوده که ۳۶۰ میلیون تومان پول قراردادم را خورده و مدیرعامل آن متواری و فراری است."

بنگر در ادامه گفته است: " اصل ماجرا چیز دیگری بوده است.من و چند فوتبالیست و بازیگر با یک شرکت تبلیغاتی قرارداد بسته بودیم که در بیلبورد و فضای مجازی ساخت وساز یا فعالیت‌های مورد نظر این شرکت را تبلیغ کنیم. قرارداد من با این شرکت هم ۳۶۰ میلیون تومان بوده است. قرارداد برای یک سال تبلیغ بسته شده بود که نه تنها پولی به من پرداخت نشد بلکه طرف ما متواری هم شد. مهدی قایدی و بهنوش بختیاری هم خودشان شاکی هستند اما این دو به عنوان مطلع این جریان به دادگاه دعوت شده اند. متاسفانه این شرکت سر همه ما کلاه گذاشت!"

7655