احتمال بازگشت ستاره هلندی سابق منچستری‌ها به اولدترافورد

احتمال بازگشت ستاره هلندی سابق منچستری‌ها به اولدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - رابین فن پرسی به عنوان پیشکسوت توپچی‌های شهر لندن و شیاطین سرخ شهر منچستر، شایعه بازگشت خود به تیم سابقش منچستر یونایتد را رد نکرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه دیلی میل چاپ کشور انگلستان، رابین فن پرسی، ستاره سابق تیم ملی فوتبال هلند و مهاجم پیشین باشگاه‌هایی نظیر آرسنال و منچستر یونایتد انگلیس و هم‌چنین سرمربی جوان فعلی تیم هلندی فاینورد رتردام احتمال بازگشتن خود به باشگاه منچستر یونایتد انگلستان را رد نکرد. این فرصت به رابین فن پرسی داده شده تا بخشی از تیم اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس آمستردام هلند که قرار است در منچستر یونایتد انتخاب و معرفی کند، باشد.

طبق این گزارش به نقل از خبرنگار نشریه دیلی میل، مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان می خواهد که رابین فن‌پرسی، ستاره سابق تیم خود و مربی فعلی یکی دیگر از را نیز در کنار اریک تن هاگ به عنوان یکی از مربیان تیم استخدام کند. بازیکن هلندی که در سال ۲۰۱۹ میلادی بازنشسته شد، در سال ۲۰۲۰ میلادی به‌ عنوان دستیار سرمربی در فاینورد رتردام شروع به کار کرد. او در بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ سه سال را دره یونایتد سپری کرد و اولین فصل او بدون شک بهترین فصل او در منچستر بود. فن پرسی پس از خروج از آرسنال و ورودش به منچستر، بیست و شش گل در لیگ برتر به ثمر رساند تا منچستر یونایتد را به آخرین قهرمانی‌شان در لیگ برساند.

این گزارش ادعا می کند که فن پرسی روابط خانوادگی قوی در هلند دارد. اما او هنوز تصمیم نگرفته است که آیا می‌خواهد کشورش را ترک کند تا به یونایتد برگردد یا خیر.

9404