بایرن مونیخ به دنبال ربودن هافبک 17 ساله بارسلونا

بایرن مونیخ به دنبال ربودن هافبک 17 ساله بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا پس از توافق برای تمدید قرارداد آرائوخو حالا در تلاش است تا قرارداد گاوی را تمدید کند، بازیکنی که نگاه باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که هافبک 17 ساله برای تمدید قراردادش با بارسلونا مذاکره می کند، بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپا گوش به زنگ هستند و در نظر دارند که این هافبک را به ترکیبشان اضافه کنند.

بارسلونا فعلا به پیشرفت روند مذاکرات با گاوی خوشبین است هر چند که می دانند که باشگاه های زیادی به خرید وی علاقمند هستند. بایرن مونیخ یکی از باشگاه هایی است که سخت در تلاش است تا گاوی را به ترکیبش اضافه کند و در نظر دارند که او را به خدمت بگیرند. بایرن می داند که بارسا به دنبال جذب لواندوفسکی است و  به همین خاطر می خواهند با خرید گاوی از کاتالان ها انتقام بگیرند هر چند که مدیران بارسا به تمدید قرارداد هافبک 17 ساله اطمینان دارند.

گاوی در شروع فصل با نظر کومان از آکادمی به تیم بزرگسالان بارسلونا ملحق شد که بعد از آن به تیم ملی اسپانیا هم رسید. ژاوی هم به شکل ویژه ای روی محصول آکادمی بارسا حساب می کند و به نظر می رسد که آینده درخشانی پیش رویش است هر چند که اگر بارسا نتواند قراردادش را تمدید کند، تیم های زیادی منتظرش خواهند بود.

4125