تلاش مدیران بارسلونا برای تمدید قرارداد چند ستاره بلوگرانا

تلاش مدیران بارسلونا برای تمدید قرارداد چند ستاره بلوگرانا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بارسلونا به فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی خود، اطلاع داده که باید تا پایان سال ۲۰۲۵ درباره وضعیت تمدید قرارداد خود تصمیم بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه اسپورت اسپانیا این اقدام به دلیل نگرانی باشگاه از تکرار سناریوی مشابه عثمان دمبله است، که در نهایت با عذرخواهی بازگشت. بارسلونا می‌خواهد هر چه زودتر تکلیف آینده دی یونگ مشخص شود تا از مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری شود.

در کنار دی یونگ، باشگاه در حال مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی دیگری همچون گاوی، پدری، و مهم‌تر از همه رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای است. آرائوخو در شرایطی مشابه دی یونگ قرار دارد و هنوز توافقی با باشگاه برای تمدید قرارداد حاصل نشده است. تابستان گذشته آرائوخو تمایل داشت به پیشنهادات دیگر باشگاه‌ها گوش دهد، اما مصدومیت عضلانی او را از بازار نقل و انتقالات دور کرد. اگر تمدید نکند، آینده او نیز در خطر قرار می‌گیرد. تمدید قرارداد دو بازیکن گران قیمت بارسلونا از اهمیت زیادی برای مدیران تیم برخوردار است تا هواداران از شرایط مدیریت تیم بیش از این ابراز نارضایتی نکنند و به حضور این بازیکنان امیدوار باشند.

۱۰۰۹