پیشنهاد دستمزد 4 میلیون یورویی برای تمدید ستاره پرتغالی میلان کافی نیست

پیشنهاد دستمزد 4 میلیون یورویی برای تمدید ستاره پرتغالی میلان کافی نیست

پایگاه خبری فوتبالی - انتظار می رفت تا میلان پس از مذاکرات مثبت با مدیر برنامه های لیائو به زودی خبر تمدید با این ستاره پرتغالی را اعلام کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه لاریپابلیکا، این منبع معتبر در یکی از آخرین گزارشات خود به این موضوع پرداخته است که دلیل کند شدن روند تمدید قرارداد رافائل لیائو هیچ ارتباطی با مشکل حقوقی بازیکن با باشگاه اسپورتینگ لیسبون ندارد.

این نشریه معتبر ایتالیایی بر این باورست که دلیل اصلی تکمیل نشدن تمدید قرارداد لیائو در رابطه با دستمزد چهار میلیون یورویی پیشنهادی میلان به بازیکن می باشد که برای تمدید قرارداد او کافی نیست.

به همین دلیل انتظار می رود تا طی هفته های آینده باشگاه های دیگر برای جذب و به خدمت گرفتن رافائل لیائو از روسونری وارد میدان شوند اما رقم بالای بسیار سنگینی بر روی این بازیکن گذاشته شده است که مسلما کار خرید و در اختیار گرفتن این ملی‌پوش پرتغالی را بسیار سخت می کند.

پائولو مالدینی برای فروش رافائل لیائو مبلغی به ارزش نود میلیون یورو می خواهد. با این اوصاف،، خبرنگار این نشریه ایتالیایی در گزارش خود این‌چنین تأکید می کند که جایگزینی رافائل لیائوی پرتغالی برای مدیران و مسئولان باشگاه میلان بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

9404