تمایل مدافع باتجربه پاریسن ژرمن به تمدید قرارداد با این باشگاه

تمایل مدافع باتجربه پاریسن ژرمن به تمدید قرارداد با این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع برزیلی پاریسن ژرمن و یکی از کاپیتان‌های این باشگاه، تمایل خود برای ماندن در پاریس را علنی کرد.

به گزارش فوتبالی، مارکینیوش تمایل خود را برای تمدید قرارداد خود در پارک‌دوپرنس ابراز کرده‌است. این بازیکن برزیلی یک دهه است که در پی‌اس‌جی حضور دارد و در حال حاضر بخش مهمی از ترکیب اصلی آن‌ها به‌شمار می‌رود.

مارکینیوس در گفتگو با وب‌سایت باشگاه، با اشاره به اینکه زندگی خود را در پاریس ساخته است، گفت: "من تقریباً 10 سال است که اینجا هستم. سه فرزند من در اینجا به‌دنیا آمده‌اند و من و همسرم زندگی خود را در اینجا ساخته ایم. ما تقریباً همه چیز را در پاریس تجربه کرده‌ایم. من فکر می کنم و امیدوارم که برای مدت طولانی تری ادامه داشته باشد."

مارکینیوش در سال 2013 و هنگامی که هنوز به مرز 20سالگی نرسیده بود، رم را به مقصد پاریس ترک کرد. مدافع 27 ساله، اما باتجربه پاریسن ژرمن، همراه با این باشگاه 6 بار قهرمان لوشامپیونه شده‌است و هفتمین قهرمانی هم در این فصل بسیار محتمل بنظر می‌رسد.

بزرگترین موفقیت مارکینیوش در رقابت‌های اروپایی نیز، حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 202-2019 است، که نهایتا مقابل بایرن‌مونیخ شکست خوردند.

اکنون به‌نظر می‌رسد که این مدافع ملی‌پوش برزیلی، تمایل دارد به حضور خود در پاریس ادامه دهد تا بتواند با این باشگاه فرانسوی موفقیت‌های بیشتر و بزرگتری را به‌ارمغان آورد.

9719