سرمربی بایرن مونیخ پس از حذف از لیگ قهرمانان 450 بار تهدید به مرگ شد!

سرمربی بایرن مونیخ پس از حذف از لیگ قهرمانان 450 بار تهدید به مرگ شد!

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان ناگلزمان سرمربی جوان بایرن مونیخ فاش کرد که او در چند روزه گذشته حدود 450 بار توسط هواداران مونیخی تهدید به مرگ شده است. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته در لیگ قهرمانان شگفتی جدیدی رقم خورد. جایی که بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا با حساب یک بر یک مقابل ویارئال متوقف شد و به خاطر شکست یک بر صفر در اسپانیا، از دور رقابت‌ها حذف شد تا رویای فتح اروپا توسط باواریایی‌ها خیلی زود و ناباورانه از بین برود. 

به نقل از سایت گل، طبعا این باخت برای هواداران این تیم کمی غیرقابل هضم بود و حالا ناگلزمان 34 ساله فاش کرد که در چند روز گذشته مورد حمله آن‌ها در شبکه‌های مجازی قرار گرفته است. او در این باره به خبرنگاران گفت: "می‌توانم انتقادات را کنترل کنم. ولی شرایط الان کمی دشوار است، چون 450 بار در اینستاگرام تهدید به مرگ شده‌ام. البته من بعد از هر بازی چه در صورت باخت و چه در صورت پیروزی تهدید به مرگ‌ می‌شوم، اما این پیام‌ها را نمی‌خوانم و هردفعه مشغول پاک کردن تعداد زیادی پیام هستم و معمولا خط اول را می‌خوانم. مشخص است که مردم زیادی به خون من تشنه هستند، اما حالا آن‌ها به مادرم نیز فحاشی کرده‌اند و او در این مسئله کاره‌ای نیست. چگونه با این موضوع کنار بیایم؟"

4416