خط و نشان کلوپ برای گواردیولا پیش از دیدار با منچسترسیتی در جام حذفی

خط و نشان کلوپ برای گواردیولا پیش از دیدار با منچسترسیتی در جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول تاکید کرد که رقابت‌های جام حذفی برای آن‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌خواهند شرایط را برای منچسترسیتی سخت کنند. 

به گزارش فوتبالی، فردا شب (شنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، تیم‌‌های منچسترسیتی و لیورپول از چهارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. دو تیم در لیگ برتر رقابت حساس و تنگاتنگی با هم بر سر قهرمانی دارند و در حال حاضر سیتیزن‌ها با یک امتیاز اختلاف نسبت به قرمزهای بندر لیورپول در صدر جدول هستند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل سیتی گفت: "جام حذفی (اف ای کاپ) یک رقابت بزرگ و مهم است. تا الان نمی‌توانستیم نیمه نهایی برسیم و این اولین تجربه ما از نیمه نهایی جام حذفی در ومبلی است. دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است. حالا که این‌جا هستیم، برای همه چیز می‌جنگیم. امیدوارم هواداران به لندن بیایند. فکر می‌کنم قطارها متوقف شده‌اند، اما مطمئنم شاهد اتمسفری در حد بازی نیمه نهایی بین تیم‌های لیورپول و سیتی خواهیم بود."

"تمرین کردن ضربات پنالتی؟ قطعا تمرین کرده‌ایم. همیشه هنگام بازی‌های حذفی چنین کاری می‌کنیم. بازی مقابل بنفیکا نیز می‌توانست به ضربات پنالتی برود، پس همیشه بازیکنان باید بدانند که توپ را به کجا بزنند."

4416