چراغ سبز رسمی بیرانوند به پرسپولیس

چراغ سبز رسمی بیرانوند به پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان اسبق پرسپولیس، بالاخره برای بازگشت به این تیم، به صورت صریح، چراغ سبز نشان داد.

به گزارش فوتبالی، از مدتها قبل این بحث مطرح شده بود که با توجه به شرایط علیرضا بیرانوند در فوتبال اروپا، او به دنبال بازگشت به پرسپولیس است تا قبل از جام جهانی بتواند در تیمی حضور داشته باشد که در ترکیب ثابتش بازی کند.

این بحث زمانی جدی‌تر شد که عملکرد حامد لک هم نتوانست یحیی گل‌محمدی و منتقدانش را راضی کند و در شرایطی که این دروازه‌بان قراردادش با پرسپولیس را تمدید کرده، شایعاتی درباره احتمال جدایی او از این تیم در انتهای فصل مطرح شده است.

در شرایطی که دروازه‌بان بواویشتا پیش از این ترجیح داده بود صحبتی درباره احتمال بازگشتش به پرسپولیس انجام ندهد، امروز روزه سکوتش در این زمینه را شکسته و به مدیران پرسپولیس برای بازگشت به این تیم چراغ سبز نشان داده است.

علی بیرو که با روزنامه ایران‌ورزشی صحبت کرده درباره اینکه او را دوباره درون دروازه پرسپولیس خواهیم دید، گفته است:" من الان در اروپا 2، 3 پیشنهاد دارم. با یکی از آنها هم جلساتی برگزار کرده‌ام. نمی‌توانم ریسک کنم و باید مشورت بیشتری انجام بدهم. نباید چشمم را ببندم و با تیم‌های اروپایی قرارداد امضا کنم. نمی‌خواهم قراردادی ببندم و بعد بگویم ای خدا، چه شرایطی رقم خواهد خورد. پرسپولیس اما اگر پیشنهاد بدهد، اولویت من امضای قرارداد با این تیم است."

او حتی راه بازگشتش به پرسپولیس را هم به مدیران این تیم توضیح داده است:" قرارداد قرضی من با بواویشتا پایان فصل تمام می‌شود اما دو سال دیگر با آنتورپ قرارداد دارم. البته سال دومش توافقی است. تا جایی که من می‌دانم آنتورپ با توجه به اینکه احتمالاً در جام جهانی شرکت می‌کنم، می‌خواهد روی من سرمایه‌گذاری کند تا درآمدزایی کند. بنابراین یک راهکار باقی می‌ماند. من قراردادم را هم یک سال دیگر با آنتورپ تمدید کنم و با انتقالی قرضی به یک تیم دیگر بروم. با این شرایط نه به تیمی که مرا جذب می‌کند فشار می‌آید و نه آنتورپ مرا برای همیشه از دست می‌دهد."

1984