کدام بازیکن چلسی پیراهنش را با بنزما عوض کرد؟

کدام بازیکن چلسی پیراهنش را با بنزما عوض کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در پایان بازی رئال مادرید و چلسی و حذف لندنی ها از لیگ قهرمانان اروپا، ریس جیمز دفاع راست تیم توخل پیراهنش را با کریم بنزما ستاره رئال مادرید معاوضه کرد. 

به گزارش فوتبالی، ریس جیمز 22 ساله یکی از بهترین بازیکنان تیمش در برنابئو بود و هر چند که در همان شروع بازی کارت زرد گرفت اما در جریان بازی به خوبی توانست وینیسیوس جونیور را مهار کند. در حقیقت چهار تلاش وینیسیوس و مندی در نیمه اول برای دریبل زدن ملی پوش انگلیسی ناکام بود که این نشان از دقت و هوشیاری بالای این بازیکن داشت.  جیمز در مجموع هشت تکل در این بازی زد که از این حیث بالاتر از هر  بازیکن دیگری قرار داشت. او بارها تیم توماس توخل را در بازی نگه داشت و نمایش خوبی داشت که در پایان بازی پیراهنش را با بنزما معاوضه کرد. البته مشخص نیست که کدام یک از این دو درخواست معاوضه پیراهن را با یکدیگر داشته است.

ریس جیمز هر چند که نتوانست جلوی حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد اما نشان داد که یکی از بهترین های دنیا در پست دفاع راست است و به نظر می رسد که اینده بزرگ و درخشانی را پیش روی خود خواهد داشت. هواداران  چلسی نیز در پایان بازی به تمجید از وی پرداختند.

4125